onsdag 10. november 2010

det snør, det snør...



tidelibom

da var det hvitt ute
og vinteren er vel snart et faktum

I dag kledde vi godt på oss i halv tolv tiden
og reiste mot roa
Inn på helsestasjon og fikk veid Emmis

hun vokser da fortsatt, og er snart 5,5 kilo =D

dro videre til gran, på jakt etter en fin leke som
to måneders gave - er jo bare fire dager til hun er 2 måneder

ooooog... vi forelska oss fullstendig begge to i en lamaze leke *sukk*
Vi er håpløse
Men det finnes jo en DRØSS av lamaze leker så vi ønsker oss fortsatt til jul ;)

så Erik fikk døpe han, siden jeg døpte monkeys og her er...

Peekie! =)

Det ble ikke bare peekie som ble med oss hjem,
vi fant nemelig en skikkelig søt pysj på Lindex, og en
en søt body med teksten "sweet like mommy" og med godterier på
som passet veldig fint med en sjokoladebrun kordfløyel sprarkdress på cubus <3
Og pappa'n hennes insisterte på at hun trengte en hello kitty strømpebukse
hehe

Det var vel også på tide å innse at snuppa
trengte å gå opp en bleiestørrelse
så vi kjøpte to svære pakker med 3'er bleier på
på Rimi
rart å tenke på at hun brukte newborn... så mini..
og nå midi

=/




Etter shoppinga satte vi oss på en cafe og spiste
en baguette, før vi dro videre til mamma.
Hadde jo lovet å stikke innom etter besøk på
helsestasjonen, og der fikk vi mere mat =p

Emily koste masse med mormoren sin og
sovna på morfar etter at de hadde lekt litt

hun har vel stort sett sovet i hele dag egentlig
litt våken da vi kom til roa, men ellers bare
interessert i å sove
bilsete og vogn vettu - det bare innbyder til masse herlig
søvn

Da vi kom hjem spiste vi enda en gang,
pølse i brød
før Emily fikk et skikkelig skumbad
(pappan tok i babysåpa før vannet, hehe)




Og nå ligger hun i sitt nye spøkelsessengetøy
(kjøpte på gjøvik)
og sover enda litt mere <3



_____

Erik gikk å henta posten da vi kom hjem
og hva lå det der?

Jo, en pakke... til meg =D
og jeg skjønte med en gang hvem det var fra...
Elisabeth <3



Den herlige jenta jeg har blitt kjent med
på septemberforumet.
Vi har sendt en god del meldinger oss i mellom
de siste fire månedene
og jeg vet at om jeg trenger noen å snakke med
så er hun en av de aller beste til å lytte <3

Sånne mennesker vokser ikke på trær.
De som klarer å lytte og er fulle av gode ord.

så tusen tusen takk Elisabeth
for at du lyste opp dagen min
for at du alltid bare er "en melding unna"

<3

Jeg sendte Erik ut på smågodtjakt
og se hva han kom hjem med =O



Så nå blir det sofa, heroes og smågodt....
og heldige meg får ligge i den beste armkroken som finnes

nemelig Erik sin <3



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar