mandag 15. november 2010

småkirurgi



Allid morro med småkirurgi.
Og ikke minst lokalbedøvelse
(spesielt når den IKKE funker... *suuuukk*)

Jaja, long story short,
legen ringer meg i morgen og gir meg time
skal fikse høyrehånda først
så tok det 10 dager før den var helt fin sa han.
Så skal vi ta venstre hånda

kanskje jeg er frisk før jul... kanskje...

Jeg trengte trøst i dag også gitt
(hey, jeg gråt hele veien fra sykehuset til parkeringsplassen
og følte meg som en totalt idiot)
så det ble... happy meal... for å bli litt, ehm, happy igjen



Når vi kom hjem dro Erik for å handle mat, mens jeg rydda
og vaska litt, og tente lys over alt. Det er så koselig.



Da vi kom hjem hadde Emily sovet i mange mange timer
så til slutt måtte jeg vekke henne for å gi henne litt mat.
Så skifta vi til den nye pysjen




lille klovnejenta mi <3

*elsk*


så når lillemor la seg lagde vi terteskjell til middag
(ja, vi spiser latterlig seint...)






Så nå skal jeg faktisk legge meg, for føler for å ta
igjen litt søvn... Er så sliten om dagen.

er så klar for å teste ut denne
til frokost i morgen

oh yeah - mest usunne pålegget noensinne laget!
Kom igjeeeen!




2 kommentarer:

  1. Må jeg si var den nydeligste lille klovnen jeg har sett i hele mitt liv :D Håper det ordner seg med fingrene snart vennen!! *Tenker på deg og sender over litt gooooood energi* Klemmer <3

    SvarSlett
  2. hihi, ja fine klovnen <3 =D

    takk for det, ser ut som det er lys i enden
    av tunnelen nå, så da satser vi på å bli frisk i løpet av året =D

    SvarSlett