mandag 1. november 2010

ny uke, nye muligheter...


 
Ser ut som vi må endre litt på dagsrytmen til lillemor, i dag tok hun natta halv sju O.o
Det var litt tidlig syntes jeg...
Hun ligger fortsatt å sover da, helt utslitt stakkars
fordi hun ikke fikk sovet duppen hun skulle ha sovet mellom 4 og 6 en gang.

Og hun som fikk besøk og greier, også sovnet hun stakkars
Larsern var jo her! =D
Han er så nydelig, helt klart til å spise opp!
Herligste smilet og deilige bollekinn som man bare MÅ nusse på!

De vokser så fort disse barna... Og man koser seg så mye med de
at tiden bare flyr, kunne noen ganger ønske at man kunne fryse tiden litt,
bare for noen uker liksom...

Koselig å se Ingvild igjen, jeg må bli flinkere til å dra på besøk,
så fort disse dustefingrene blir bra nå så lover jeg herved å dra på
besøk hver uke! =)

Ellers så har dagen vært kjedelig, jeg som lovet spennende middager gitt,
også ble det ultimat husmannskost i dag - fiskeboller i hvit saus, med poteter og gulerøtter
(noe jeg elsker da, men det er jo ikke akkurat spennende)
med karri på så klart - naaaaam



og ikke nok med det, vi bestemte oss for å spise
svenske kjøttboller og potetmos i morgen!
Jeg er håpløs...

nei, jeg får komme meg i butikken snart og kjøpe inn litt spennende mat!


Onsdag blir det tur til gjøvik
spennende å se hva de sier
gleder meg til å handle litt på black design før vi drar hjemover!

Ooog, se hva jeg har bestilt i dag
(ja, som sagt - nettshopping og mammaperm er dårlig kombo)

BADEKLÆR TIL EMMIS =)

Badebleie Rosa med Blomster
Tankini Topp Rosa m/Blomster



fra bleieboden.no




 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar