tirsdag 2. november 2010

7 uker gammel!


Tenk, om en uke er du allerede blitt
to måneder gammel

Det er endelig november, og det jeg gleder
meg aller mest til nå er 1.desember
Jeg gleder meg til å pynte til jul,
pakke inn julegaver

ferie min første jul
med min nye familie


Maten i dag ble som sagt
svenske kjøttboller
potemos
rørte tyttebær
fløtesaus

Skikkelig digg, får en litt sånn IKEA feeling
når jeg spiser det da

Jeg tror jeg skal stikke innom cubus i morgen
og plukke med en ullpysj til Emily
Det er liksom alt for lite å ha en som vaskes hele tiden

Skikkelig trist vær ute i dag
men siden emily nekta å sove (er visst en ny trend)
ettermiddagsluren sin, så tok jeg henne i baggen og trasket
ut i regnværet, og joda -
den som slokna etter 5 minutter det var hun
hadde hun enda fortsatt å sove selv om vogna stopper så
hadde det vært heaven, men det gjør hun ikke vettu
så da vi kom hjem var hun lysvåken igjen

Så da brukte vi det andre trikset vårt, vann
Hun fikk være med pappan sin i dusjen,
fant ut at vi må trene på å dusje så ikke det blir et sjokk
når vi skal på babysvømming etterhvert
og hun digga det =D
Så fikk hun bade til slutt da

Og nå ligger hun sover søtt i vogga si

I morgen blir det gjøviktur da,
skal bli litt morsomt å være sammen hele dagen, oss tre
og tar med med vogna så vi kan kose oss på senteret etter
sykehustimen

men nå skal jeg slenge på en episode med heroes
og vente på at gutten min kommer hjem igjen fra jaren,
så vi kanskje kan finne noe å kose oss med? =D

gina som ammer = matvrak

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar