fredag 26. november 2010

Liten update allikevel....



Det ble bare en hånd, så da er det så vidt det går
å blogge litt allikevel

De virket ikke heeelt som de visste hva de dreiv med
disse legene i dag.
Er ikke akkurat betryggende når de står å klør seg i huet
og ikke minst spør MEG hva de syntes de burde gjøre? O.o
"kanskje vi kan prøve med en gummihanske for å minske blødningen,
hva tror du?" og deretter så stolt viser alle kollegaene sine om
gummihanskeløsningen... som flere egentlig virket skeptiske til *ler*

Nei.. uff... folk med skalpell burde være til å stole på, men jeg
følte meg ikke særlig trygg i dag egentlig... bedøvelsen funka ikke på
den ene fingern og.. uff, styr...

Hadde det vært opptil meg så hadde begge henda vært ordna nå,
men neida.. siden de ikke har peilig på hva de driver så turte de ikke det da.

Laser var morsomme greier da, alle i rommet hadde kule briller og
jeg så ikke en damn shit, for jeg fikk sånne man bruker i solarium.
Takk gud for bedøvelsen, for de siste gangene kjente jeg laseren litt
og.. AU... Kan ikke forestille meg hvordan det hadde vært uten =/

Jepp...
I går var forresten bare en slappe av dag
Koste oss med pita, kjøttdeig og grønnsaker


oh, jeg bare digger pita!
spesielt med masse masse fetaost! =D

har forresten klart å surre meg til å
begynne å gi Emily d-dråper, skulle jeg så klart begynt med for
en evighet siden, tok tran et par ganger men gulpen lukta så fælt
at jeg brakk meg hele tiden (er veldig følsom for fiskelukt)

men men... Enda en smak hun får prøve,
og hun elsker det =)

Til å bare være 10 uker har hun da smakt en del ting:
ammete (noe av det beste hun vet)
sukkervann (digger det så klart, som alle babyer gjør)
minifom
(medisinen sin, som hun alltid bare smatter på og svelger rett ned)
morsmelkerstatning
(som sklir ned som alt annet, bare ikke like fort som morsmelk,hehe)
og nå disse d-dråpene da


Vi ville så gjerne innom Europris som åpnet i dag,
så tok en liten tur dit siden jeg ikke hadde veldig vondt
(bedøvelse som varer lenge er fine greier)
og hvem møtte vi der?

mamman og pappan min <3

Og mamma hadde gave til oss!
De var i danmark forrige helg på no møtegreier


Emily fikk ole brumpose som hun kan
bruke når vi skal på babysvømming!
Elsker sånne vanntette poser, det er så kjekt!
Og en liten kosebamse - Tussi <3

Mens jeg fikk en pakke fra bodyshop
heeeelt for meg selv!
shampo, balsam, bodylotion, fotkrem, dusjsåpe
og lipbalm... Herlig <3

Også fikk jeg og Erik hver vår toblerone,
Erik liker gul - og jeg liker hvit, og en pakke
saltgodis =D


Vi kjøpte omtrent ingenting vi på europris,
men erik fant en sau, Timmy, som lagde masse kule lyder
og vips, så ble den visst med oss hjem ;p
Erik da... barnslig ;)





Så var det natta på herlige jenta,
jeg har tatt meg tre smertestillende og er klar for en natt
med søvn..
Jeg var nemelig opp med en forkjølet Emily fra klokken tre i natt, og
har da ikke sovet på hundre år føles det ut som...




men man klarer jo ikke å være sur for våkennetter,
når det er den vakreste i verden man er våken for

*hjertesukk*



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar