mandag 8. november 2010

Bortkasta dag



Gjøvik turen i dag var totalt bortkasta
legen så på meg og sendte meg til et annet rom
der måtte jeg ha fingrene i et jævla såpebad
for å rense de
og så fikk jeg beskjed om at siden jeg hadde brukt
lapis siden onsdag så var det aaalt for liten tid for å
si om det hadde noen effekt

(SÅ HVORFOR MÅTTE JEG KOMME I DAG DA!?)

og så sa de at jeg måtte gå til legekontoret og få hjelp til
et ekstra skift med lapis hver dag til fredag
og så komme opp igjen da

Jeg knakk selvfølgelig sammen foran legen
og stigråt


Jeg gir opp.
Jeg er ferdig.

I morgen blir det trilletur til harestua legesenter

____

Emily har vært helt fantastisk i hele dag
hun sov fra vi dro 11 til vi var ferdig hos legen klokka 3
så fikk hun mat og bleie og sov igjen mens vi handla
Så ble det burger king på meg og Erik (noe trøst måtte jeg ha)
og jaggu sovna hun ikke etter pupp igjen og sov hele turen hjem.

Vi fikk handla massa ting på CC
blant annet ny pumpe til akvariet,
skjøteledning til den duste babycallen vår,
nytt sengesett, smekker og badehåndkle til Emily
og selvfølgelig en haug av ting til meg på apoteket *sukk*

Kjøpte ferske smultringer dra vi dro fra gjøvik
og koste oss med på bilturen hjem, digg!

Hjemme måtte Emily dusje litt med pappan sin fordi
hun gulpa over hele seg, og hadde gulp i halve håret sitt.
Før hun fikk ullpysj og nattakosen sin.



mamma måtte bare prøve Ed Hardy smekka
på meg i dagtidlig


vakre vakrere vakrest'a mi <3

Så da prøver vi igjen med middag
i morgen

oksestek, gulerøtter, poteter og brun saus
*nam*

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar