lørdag 6. november 2010

Elsker å krysse av på listene mine!




Jeg er et listemenneske.
Spesielt etter at jeg ble gravid, da ble jeg om mulig
enda mere gullfisk enn det jeg allerede var.

Og i ammetåka er lister godt å ha!

*koser seg med å krysse av alt hun har fått gjort de siste dagene*

I dag har jeg skrevet liste over hva
som gjenstår å gjøre til navnefesten
Butikkliste til ukeshandling
Julegaveliste (over de vi skal kjøpe til)
og ønskeliste (over hva vi og emily trenger)

Invitasjonene er nå skrevet på,
og mange har blitt puttet i postkasser allerede


Middagen i dag ble
hjemmelagde burgere!

potetmel, krydder, kjøttdeig, egg


nam nam - ost, ketsjup, grønnsaker og dressing! =D



Emilys kaniner

Siden lillemor først i forrige uke fant ut
at kluter er herlig å ha oppi ansiktet når man skal sove,
har hun nå fått sin faste koseklut
Så nå gjelder bare å bruke den masse så den får litt "trygge lukter"

I bilen i dag i deilige isbjørndressen, med den nye lua si
og den nye kosekluten med kaninhode på



Da vi ventet på at Emily skulle komme til verden
(det tok jo noen dager) så siklet vi på en kosekanin i resepsjonen på
Ringerike Sykehus, og da hun (endelig!) ble født gikk Erik rett ned
å kjøpte den til henne! <3

Og siden har den vært i nærheten, den siste måneden har den vel
mer eller mindre bodd i vugga hennes, og jeg har spraya bittelitt
av parfymen min på den så den lukter mamman hennes =)



verdens vakreste fikk lov å ligge i bare bleie
å sole seg på det deilige spøkelsesteppe
Tror hun var fornøyd eller? ^^,


mamma elsker deg så det gjør vondt



Jeg kjøpte min første ting som jeg vil trenge nå som det
blir kaldt - hjerte ørevarmere!
og jeg DIGGER de

hehe.små gleder





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar