onsdag 3. november 2010

Gjøvik


Da er det snart senga på meg og Erik,
men orker vel et lite blogginnlegg først.

Det har vært en laaang dag
*gjesp*

Vi reiste hjemmenifra kvart på tolv i dag,
og var hjemme nesten halv åtte.

Lillemor i den hvite bjørnedressen hun fikk av
tanta sissel - lille isbjørnen min <3


Fikk låne bilen til svigers til Gjøvik i dag,
turen oppover gikk greit, Emily sov i bilen som vanlig.
Inne på poliklinikken møtte vi Guri fra "gamlejobben" faktisk,
utrolig koselig å se henne igjen! =)

Emily var eksemplarisk inne hos legen, stille som en mus,
bare koste seg sammen med pappan sin mens mamma fikk
ble undersøkt i en halv evighet og fikk nye bandasjer.
Legen så at det var alvorlig og ville vel gi meg time
hos kirurgisk med engang, MEN han måtte jo
få det godkjent av overlegen, og han sa at jeg burde
sees på av en hudlege først for å få en annen sin mening.
*SUKK*
Så han skulle ringe meg i morgen... hurra.

Etter dustelegetimen dro vi til CC for å handle litt.
Og tror du ikke vi endte opp med en ny ullpysj,
en ullbody med hals og en tynn ull-heldress..?
Eyh, det var faktisk ta 2 betal for 3 =P


Vi møtte tante Sissel også som var vogntrillern vår,
hihi, koselig! Emily småsov litt, og ellers bare titte rundt
seg der hun lå i vogna mens vi handla halvannen time.
De hadde visst kost seg no fælt på stellerommet på CC
ettersom jeg skjønte ^^,
Måtte kjøpe litt bandasjer på apoteket,
og jaggu ble det ikke nye smokker til Emily
(ja, jeg er litt lei av å koke de tre vi har... hele tiden)

Etter handlinga ble det macdonaldsmat (naaam)
og på turen hjem stakk vi innom "bestemor"
hvor vi fikk vaffler (enda mere nam)

Da vi kom hjem var snuppelure så sliten at
det ble bleieskift, pysj, masse kos og pupp
før hun var klar for senga si <3

Erik dro å henta pakka fra H&M, og i postkassa
var visst pakka fra bleieboden OG julekjolen fra Ebay
kommet også! *oh lykke*

Da er det bestemt, at selv om jeg kommer til å gråte
meg i hjæl når jeg ser Erik og Emily kose seg i bassenget
på fredag på babysvømming, så drar vi allikevel.
Det er så sårt for meg, at jeg ikke engang har fått bade henne ='(

Badetøyet hennes (tankini'en er til hun blir litt større)
var jo bare sååå adorable <3



Og sjekk den fine kjolen fra USA,
sammen med lua og skoene fra H&M *smelt*



Som minner meg på at vi må ta bilder til
julekortene i løpet av de neste to ukene!
Og skrive på navnefest innbydelsene i morgen.

og jeg må begynne på de smokkene snart,
og skrive liste over hvem vi skal kjøpe julegaver til i år,
samt hva vi skal kjøpe til de - og ikke minst skrive opp
hva vi/Emily ønsker oss/trenger

pluss at pappa har bursdag snart,
og det er farsdag (og jeg må jo nå kjøpe to gaver)

ja, og handle inn til disse spennende middagene jeg
snakker om hele tiden.

Jepp, alt for mye å gjøre, og alt for
liten tid til å gjøre det på.
Enda man er i mammaperm og burde ha en drøss
av tid å slå i hjel.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar