søndag 14. november 2010

hektiske dager... og ingen blogging


Jepp.
Sånn er det i blant.

Fredag var vi jo som sagt på gjøvik
(igjen)
Ble henvist videre til rikshospitalet denne gangen da
så skal dit i morgen klokka tolv
hurra

Vi handla litt på CC denne gangen også,
og stakk innom Grethe og Bjørn på vei hjem igjen.
Med farsdaggave til Bjørn =D

Var helt utslitt alle tre da vi kom hjem,
så ble ble tidlig kvelden...

Da vi våkna på lørdag ryddet Erik hele leiligheten
omtrent alene
(jeg hjalp til litt da Emily tok en høneblund)
mens jeg og snuppis koste oss med å ha babygymmen
i dobbeltsenga
Var skikkelig kos =)

Så kom først Weronica halv ett, vi skravla litt og koste oss.
Før tante Berit, Ståle, Ann-Mari og Lill-janett kom med Adrian,
siden han hadde sovet over der en natt.

gjengen ser på monsterbedriften

Og jaggu kom ikke tante wenche og terje innom også
(for første gang)

Så fullt hus, og full rulle... Emily fikk mye kos og oppmerksomhet =p

Emmis og Lill-Janett <3

Hun fikk gaver også, heldige jenta..
Rosa bamsedress (nå har jeg en hvit, en brun og en rosa, haha)
hjertepysj og et svææært håndkle.
Sistnevnte trengte hun virkelig, er så kjekt når vi drar på bading.


bamsedressen

Når besøket dro, og Emmis fant senga si
og Adrian endelig bestemte seg for å sove,
lagde Wera kjøttboller, pasta og tomatsaus
mmm, elsker å ha kokk i huset <3

Jeg tok kvelden tidlig, mens erik og wera satt
oppe å så på film, før hun slokna på sofaen,
da kom erik å la seg også.

Så var det søndag, og farsdag.
Planen var å lage frokost på senga til Erik,
men siden huset var halvfullt så dekte jeg og Adrian
på bordet med brød og lefser,og masse godt pålegg,
og så stekte jeg egg og bacon til oss alle sammen =)
Koselig familiefrokost ble det jo allikevel da.

fetter adrian og emily leker på morgenkvisten
jeg hjerter dere begge <3

trøtt onkel erik med adrian'en sin <3

Så lagde jeg og wera sjokoladekake siden mamma og pappa
skulle stikke innom før de dro på stand i lunnerhallen.
De kom vel i tolvtida, vi spiste og koste oss litt før de dro
igjen kvart over ett, og weronicha og adrian måtte
rekke et tog som gikk klokka to.


"ikke ta smokken min bestefaaaar!"

Da Erik kom hjem sov Emily, og jeg rakk en kjapp dusj
før vi dro avgårde til hadelandsmessa i lunnerhallen.

Emily fikk "rååååsa" munn til munn-maske av folkehjelpa
*hihi*


                                      Pene kusine Hege som sa ja til å synge på Emilys navnefest!
hurra - hun har den fineste sangstemmen i verden <3


Ble ikke mye tråkking rundt der, men vi kjøpte en hel masse
spekemat!! =D


Så når vi kom hjem igjen ble det kveldsbad, pupp og seng,
så fikk pappa ta en laang varm dusj, imens ordna mamma
eggerøre,lomper, spekemat og flatbrød!



Skikkelig kosemat!








Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar