onsdag 24. november 2010

syk




 
Sitter med småfeber og sandpapir-hals
å blogger i dag

Ikke vært den beste dagen  akkurat
Skjønte med en gang jeg våkna at
det bare var å holde senga i dag

Emily var tett og hosta flere ganger i dagtidlig og,
men etter en times tid på øyet og litt pupp virket
hun litt bedre, så Erik hadde henne mens jeg fikk sove litt.

Erik har vært sykepleieren min i dag og kommet med
både kakao, amme-te, saftglass og vannglass til meg =)
Fikk et par brødskiver på senga og, og en toast til en lunsj

også kom han hjem med CuraMed og en sjokolade
hvis ikke det gjør en frisk, så vet ikke jeg

Til Eriks store begeistrelse så kom det pakke i posten i dag,
den han har ventet mest på... nemelig...


dolce-gusto pakka med masse kaffe og iste!

Her er det kaffe mocca, cappuchino,americano, lungo, machiatto, iste, espresso osv.
Så gutten har drukket kaffe og flydd på do i ett i hele dag =p

Det var kommet et par andre småpakker også,
noen sin julegaver blant annet, men det er jo hysj hysj.

Gikk litt crazy på ebay i går og, så venter en hel
haug av ting igjen...
men det er da ikke min skyld at Hong Kong lager kule ting
og selger/sender de omtrent gratis! =O


Ja, og som dere kanskje ser på kaffebildet så
er det visst jul hos noen allerede før 1.desember i år
*ser uskyldig ut*

men asså... jeg har mine grunner
først, se så fint det ble i kjøkkenvinduet
*skryt skryt*

kjøkkenbordet fikk visst juleduk, og stolene
røde puter i samme slenger... woooops

Grunnen til den halvpanikken for å ikke få pynta
til jul er nemelig at jeg fikk beskjed i dag om at
jeg skal inn å operere på fredag

og klart jeg er glad for det,
men jeg gruer meg no helt jævlig, for å si det pent.

ikke så mye til hvor vondt det kommer til å bli,
men jeg kan kanskje ikke holde Emily på flere dager,
og Erik må vel hjelpe meg med ALT de første dagene.
Herregud, jeg hater sånt - jeg som var selvstendig fra jeg var 10 år gammel

Er det noe jeg virkelig ikke liker så er det å være avhengig
av andre mennesker =/

uannsett... jeg har derfor litt liten
tro på at jeg skal klare å pynte her til 1.desember
så da var det like greit å starte litt, så man får litt
julefølelse allikevel

Må forresten bare skryte litt av at alle
julegavene er i boks
*glise*


___

se hva Erik hengte opp i går

uroen Emily arvet etter fetter Adrian,
over stellebordet sitt!



og siden den kom opp er alt Emily gjør på stellebordet å stirre
på den gule bia - ler og snakker til den hele tiden


Middag i dag ble stekt ris (igjen)
fordi det er så alt for alt for godt!
Og ikke minst - sunt!

Og i morgen blir det pitabrød med kjøttdeig, grønnsaker
og dressing
det er digg det!


Kanskje det blir blogging i morgen,
i såfall blir det det siste på en stund.
To nyopererte hender og PC skjer vel ikke regner jeg med.

bruker heller den tiden jeg orker å bruke de
på datteren min og gutten min <3


<3 <3 <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar