onsdag 17. november 2010

Besøk



Våknet av mari som ringte og hun
hadde store nyheter

Hun venter en liten jente 19.april!



og alle hjerter gleder seg =)

Emmis var fortsatt litt pjusk i dag stakkars,
så vi holdt oss inne i dag og vi...
Vi lå bare å lada opp til tantebesøk,
da Camilla kom til oss halv ett i dag.



tante beundrer meg


hihihihi - endelig noen som vil leke med meg =D


Tante Camilla fikk lov til å gi meg litt ekstra mat,
siden jeg er sulten hele tiden



Da Erik kom hjem lagde han middag til oss,
røkte pølser og potetmos - nammis =)

Emily la seg som vanlig klokken åtte,
veldig sliten etter besøk (og alt for lite søvn på dagen)
så forhåpentligvis tar hun igjen litt av den søvnen nå...

I morgen blir det mest amming som står på planen,
da jeg plutselig har fått litt mindre melk.
Æsj, liker ikke.

Og på kvelden skal vi til mamma og pappa
og spise litt bursdagkake siden pappa hadde bursdag
i dag.

Gratulerer med dagen pappan min <3


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar