fredag 19. november 2010

Fredag

Endelig helg, igjen! =)

Og jeg har mannebamsen min hjemme hos meg.
Deilig.

I går hadde vi en slækk dag,
Ingvild og Lars-Emil kom på besøk til oss etter
at de hadde vært på babytrall.
Det var koselig, for jeg fikk lov å susse og kose på den
lille MUFFINEN <3

Herligst.

På kvelden dro vi til Emilys bestefar, for å feire bursdag.
Emily var bare grinete egentlig (typisk trøtt og sliten-gretten)
før hun eeeendelig sovna (etter en halvtime vipping i bilsete)
og sov seg gjennom hele besøket... så. ja.
Mamma hadde den BESTE eplekake jeg noensinne har spist!
naaaaam!

I dag var Erik hjemme hos meg, og vi stod opp med
Emmis i 10-tida.
Frokost, dusj og liten dupp (og en helt utrolig bæsjebleie)
før vi dro på besøk til Ingvild og larser'n.
Koselig å bare sitte å skravle om alt og ingenting...

Emmis tok seg en liten dupp på sofaen til tante Ingvild <3

playdate er slitsomt når man bare er to måneder *hihi* 


Da vi kom hjem var planen egentlig å dra å svømme,
men vi ble enige om at det var for kaldt å dra med en liten bebbis
ut for å bade i dag.
Så det ble heller masse sofakosing, julegavehandling på internett
og tv før Emily sin leggetid...


en litt trøtt pandabjørn som bare vil sove senga si <3



Så lagde vi BIFF, bearnaise saus og pommes noisettes til
lørdagskos!


oooh yeah!!!


eller asså... vi og vi...

Erik kokkelerte!


og ikke bare det...
men det ultimate fredagsdigget =D


hallo - melkesjokolade og salt potetgull - hvor har du vært det siste året?

anyway - hatt en halvproduktiv dag
nå er en del av julegavene ordna egentlig

tror det er noen oldeforeldre og besteforeldre
som blir veldig glad for julegavene i år =D

Erik var snill å rydda og vaska mens jeg på
playdate, så det er sånn nogenlunde greit her også.


Planen for i morgen er
å dra på en liten handletur

*glede seg*

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar