mandag 22. november 2010

Christmas decoration



Det har seg da sånn at første året vi bodde her
var leiligheten innreda med mest svarte ting, sofaen,
bordet, gardinene...
Så første jula pynta jeg med sølv, glitter og engler.

Så kjøpte vi brun/beige sofa og beige gardiner,
så andre jula pynta jeg med litt "gule" lys og rød julepynt.

Jeg har aldri dratt det så langt som julegardiner før,
men i år er jeg bare SÅ klar for jula.

Så i dag har vi kjøpt våre første julegardiner,
og røde puter til kjøkkenstolene, to røde lykter
og et rødt stort koseteppe.

  


Har allerede kjøpt to juleduker og
grytekluter/grytevott og kjøkkenforkle fra før

Skal bli skikkelig rød og varm jul her i år,
og jeg skal ha det pynta til 1.desember.



*glede seg*


anyways, ikke gjort mye spennende i dag
dro å veide Emily, hadde gått opp 230 gram på 12 dager
så, fortsatt ikke en hel masse, meeeen... jada,
hun følger sin kurve sa helsesøster da vi møtte henne i dag.
Og lang sa du?

64 cm lang har hun rukket å bli
det vil si at hun har vokst 10 cm siden hun ble født

Jeg sa til helsesøster at dette forklarte jo hvorfor
jeg allerede måtte rydde bort pysjene i 62

__

Så dro vi til gran da, og handla litte granne.
Når vi kom hjem dro Erik inn til byen for å levere pc'en sin på
reprasjon, hente gardiner og teppe (princess), plukke opp
adrian sin julegave (stor, så måtte ha den i jobb bilen)
og skaffe nye "klaffer" eller hva enn det heter til
den elektriske brystpumpa.
De er nemelig slitt og da blir de helt mongo,
og jeg har klikka nok på de nå syntes jeg, så
var på tide å kjøpe nye.


snille mannen
som er så flink, effektiv og aldri klager over
å måtte gjøre noe

<3

så når Erik kom hjem lagde han medistertoast til oss
(nam)

Så var det leggetid for små piker,
og mamma kunne endelig begynne å pakke inn
julegavene


Venter forresten noen herlige greier i posten
om dagen, og det er jo det beste jeg vet =D

har bestilt kaffe, kakao og iste på dolcegusto til 550 ,-
(tipper det blir en GIGA pakke, snakk om 16 pakker med kaffe.o.l.)

også venter vi pakke fra fotoknudsen
(julekortene blant annet, wohooo)

også venter jeg på Erik sin julegave
*gni seg i henda*

ja, også kom jeg på enda en som jeg
ikke kan skrive om her, nemelig en av julegavene.


jul,jul,jul

kan det ikke bare bli 1.desember snart??? =D


2 kommentarer:

  1. Jeg gleder meg også til jul, var bare nødt til å henge opp de ny innkjøpte glasshjertene med lys.. Ble sååå fint. Skal sette meg ned i morgen å fremkalle bilder, bestille julekort mm. Glede seg.. Gleder meg til du skal blogge det julepynta huse ditt. Er litt lite på BV om dagn for med 2 gutter i hus flyr dagene avgårde.. Så da er det kjekt å kunne følge med dere på blogg isteden for..

    SvarSlett
  2. Ja, ikke sant Linda =D
    Er du med på hemmelig venn runde forresten?
    Jeg sendte pakka mi avgårde i dag, gleder meg
    så fælt til Emily sin pakke kommer.
    Sånt er så stas <3

    Samme her, lite på BV, men er en del innom elisabeth, mariaka, elink og din blogg (og et par av de andre jentene i blant)

    Jeg gleder meg masse til å vise frem leiligheten pynta til jul... Erik har lovet å lage skikkelig lysdekorasjon utenfor også, haha, syntes jeg ser det.

    Og ikke minst blogge om all julematen (les: ribbe, medisterkaker, surkål,lefser osv.)

    nam nam =D

    SvarSlett