fredag 5. november 2010

En av de beste dagene på leeenge...

HURRA,
endelig er det fredag! =)

Og jeg har hatt en så fin dag!

Mamma kom på besøk til meg og Emily
i ett tiden i dag
Og vi kosa oss og prata litt før vi tok oss
en trilletur til kiwi.
Jeg måtte nemelig ha melk og brød, og middasmat

Fikk så innamri lyst på hjemmelaget pizza nemelig
*mmmm*

Skikkelig fredagpizza (med andre ord ikke veldig sunn)
med biffstrimler, bacon, sopp og paprika

3,5 dl vann, en pakke gjær, salt, olje og hvetemel

nam nam - steke steke

trykke ut deigen, slenge på fyll, hive på ost
(høres ut som et kokkesøl =D)

og voila! fredagspizza!
(lage så klart rømmedressing til også da, bare uten hvitløk, kjedelig =p)

Jeg er sånn som liker alt mulig rart på pizza,
gjerne pølser og mais, skinke og annanas,
kjøttdeig og løk, eller i dette tilfelle biff og sopp.
Man må variere litt
Emily var trøtt og sliten egentlig etter
en lang dag med masse mormor kos og trilletur i
den kalde høstlufta, så det ble en liten powernapp mens
vi spiste

Etter middagen dro vi til Roa
for å bade!




Å herregud som Emmis koste seg
Hun asså... Lille selen til mamma <3


Nå skal vi kose oss med sofaen og heroes,
heldige meg som får ligge i armkroken <3




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar