søndag 7. november 2010

Trilletur


Fått gjort en masse i dag =)


Ryddet i Emily sine klær


 
Gått to timer på trilletur
i det deilige høstværet

Lille isbjørn har begynt å ligge med armene over
ansiktet sitt plutselig i vogna, og hver gang jeg flytta de under
dyna så spratt de opp igjen og havne over ansiktet



hihi - titt titt


middag i kveld blir noe av det beste vi vet
crispy chicken taco dinner
så fort lillemor sover skal vi slenge det sammen
og se på heroes =)

og mmm, i morgen skal vi ha oksestek!
*gleder meg*
I morgen skal vi til sykehuset
IGJEN
for å se hva de skal gjøre med hendene mine...
IGJEN.

ÅH!
>.<
dette er det jeg har levd med siden Emily ble født
to fingre på en hånd - tre på den andre

det begynte med småsår ved neglekanten
siden henda mine var vannballonger (høygravid+sommer)
og da jeg lå på sykehuset i en uke fikk jeg streptokokker i sårene
så de begynte å verke no sinnsykt
og siden har det vært to penicilin kurer, pensling med jod,
brukt fusidin salve, grønnsåpebad, sårsalve...
Ja, you name it.

Nå er jeg dritt lei. Virkelig virkelig dritt lei.
Jeg vil ha en ordntlig dusj igjen og vaske håret mitt
uten å bruke plastposer på henda.
Jeg vil bade med Emily.
Jeg vil slippe å bruke en halvtime hver dag på å bandasjere.
Jeg er lei av ha vondt - slår de hele tiden så de sprekker
og blør =`(


Hvis jeg ikke får en time til kirurgi i morgen
så begynner jeg å grine foran legen.
Rett og slett.


_____

Tilbake til noe hyggeligere enn
min sinnsyke uflaks.

Jeg så på bloggen til Ingvild at Lars Emil
ønsket seg dissa lamaze lekene.
Hadde jeg aldri hørt om før.

Så jeg sjekka litt opp det, og leste litt om det og sånn.
Og hvis noen som leser bloggen skal kjøpe
leker til Emily til jul
så ønsker hun seg Lamze leker! =D
De er jo kjempefine!



Enlarged Image

Det er noe av de kuleste lekene jeg har sett,
og som barnehagetante har jeg da vært borti en hel del!

og de kan jo henges opp på babygymmen også =)

Ellers så står det et par andre småting på ønskelista hennes

Lekekasse


Denne er fra Ellos - eneste jeg har funnet som har lokk og
ikke koster over 1000,-
Erik sier at vi må ha lokk, så da...

Og liten skittentøyskurv

(fordi de møkkete bodyene og klutene
helst skal vaskes på en annen tempratur enn våre klær
og det er så styr å sortere det hele tiden)
denne koster bare 79,- på kidsparadise.no

og ullklær så klart
Sparkebukse m/fot i ull/silke. Hedda 3mnd i 56/62.
sparebukse i ull/silke for eksempel
masse fint på nøstebarn.no


Det er sikkert flere ting hun ønsker seg også,
men det var det jeg kom på i farten i allefall.



3 kommentarer:

  1. Didrik har den lilla elefanten, og han ELSKER den!

    SvarSlett
  2. Ja, de blir visst skikkelig populære hos
    barna som får dem! =D


    men de er ganske dyre ettersom jeg har skjønt?

    SvarSlett
  3. Ja, han har hatt den siden han var 2 mndr tenker jeg, og elsker den fortsatt :D Trur jeg ga 249,- for den jeg, så de er ganske dyre ja :O Kjempefin den du har kjøpt til snuppa deres da :)

    SvarSlett