torsdag 21. oktober 2010

torsdag




Herlige natt, og herlige dag
har en blid Emily som har sovet masse det siste døgnet

Hatt besøk av Ingvild og Lars-Emil i dag,
de kom innom etter å ha vært på babytrall.
Vi kosa oss med eplekake, og Lars-Emil la sin elsk på Emily sin monkeys leke <3
søtisene


(så tok vi oss en liten lur før vi måtte kle på oss siden vi hadde planer...)

Deretter kom pappa (og tante weronicha) for å hente oss klokka to
Emily elsker å kjøre bil, og roer seg så fort hun hører motoren og kjenner at det rister

Jeg trodde det var kontroll vi skulle på, men neida O.o
Var bare en samtale (øøh)
Så neste uke, på tirsdag, da skal vi 6 ukers kontroll gitt... *oppgitt*
Jeg gir opp, tror jeg skal på kontroll hele tiden, men skjer jo aldri så...


Middag ble kjøttkaker,poteter,makaroni og brun saus
Mer eller mindre det jeg er oppfostret på


Og i kveld blir det hellstrøm og cheese doodles, og fy søren som jeg gleder meg

heh.små gleder.




og det var noen som sovna på vei hjem og sov fortsatt i bilstolen 20 minutter etter
at vi hadde kommet hjem
søtis <3


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar