torsdag 14. oktober 2010

Tantebesøk på Emily's 1.mnds-dag



Dagen starta (litt vel tidlig for min del) klokka 09.15 da listet jeg meg ut av senga siden
Emily sov, så jeg skulle rekke å ordne meg før hun våkna
(noe jeg aldri får tid til sånn ellers, da vi alltid står opp sammen)'

Jeg fikk da hele ti minutter på meg til å greie håret, pusse tenna, ta på deodorant, kaste i meg
penicilinen og vitaminene og ikke minst tatt på mascara og pudder i en fei
(sistnevnte er da luksus som mamma)

Så fikk hun litt kos, bleie, ny pysj og pupp!
Hele pakka

Så kom Ingvild og Lars Emil , og det var pakketid! Ingvild har nemelig bursdag i morgen,
og Lars Emil fikk sin alt for sene dåpsgave (jeg lå jo på sykehuset da han ble døpt)

Så gikk vi avgårde da til kapellet på harestua, som bare er 20 meter leiligheten vår =p

babysang var morro det, hun er alt for liten da stakkars, de aller fleste var mellom 4 og 8 mnd.
Hun klarte faktisk å sovne da alle sang, hehe, søta.

Da vi kom hjem etter halvannen time hadde ikke Ingvild tid til å være på besøk hos meg =(
Så jeg og Emily gikk en liten tur (bare en liten) ut i sola siden jeg på en måte var nødt.
Har man sagt tur annahver dag så har man sagt tur annahver dag.

Erik kom hjem i fire tida og fiksa, verdens enkleste middag, pølse i brød/lompe til oss
før jeg måtte komme meg til frisøren


Og endelig... endelig er jeg rødhette (play of brunette, kom ikke på hva det heter) igjen!


gud, som jeg elsker å ha rødt hår, følte meg bedre med en gang jeg gikk ut av salongen.
Utrolig hvor lite som skal til, føler meg ikke mye fresh om dagen for å si det sånn, så dette trengte jeg.

Da jeg kom hjem var tante Sissel hos oss, kjekt med barnevakt, jeg og Erik fikk faktisk muligheten
til å handle for oss selv (wow) for første gang på over en måned, og hva gjør vi?
Skynder oss gjennom butikken og handler bare et par småting.
Vi er håpløse

Så var det bare å ta kvelden og lade opp for en skikkelig kosedag i morgen
Gleder meg allerede til helga jeg!





tenk at det allerede er en månede siden du kom til verden



1 kommentar:

  1. Nydelige badejenta ;-)
    Ja, tida går så altfor fort!! Så vi får ta vare på de små øyeblikkene nå mens de er så små. For plutselig er de store og klarer det meste selv ;-)

    SvarSlett