torsdag 28. oktober 2010

Leiligheten ser ikke ut...


Æsj, jeg hater rot.
Akkurat nå er det så rotete her at
om noen hadde ringt på hadde de ikke fått
kommet inn engang

Dagen starter så aaalt for tidlig,
dro meg selv opp 08.50 og kledde på meg helt
i ørska, skulle gjerne ha ligget helst to timer til
meeeen.. taxi'en var bestilt til 09.40, så det var bare
å skynde seg for å rekke alt..

og med så små så tar alt mye lenger tid enn man tror
amminga tok ti minutter lenger enn jeg trodde, og det ble et
ekstra bleieskift like før vi skulle dra, så alt ble bare stress egentlig

MEN.. lille Emmisen vår <3
Blid som en sol!
Gråt ikke en eneste gang fra vi dro og til vi kom hjem,
på helsestasjoen var hun bare helt eksemplarisk, ikke et hulk liksom =/

Hun hadde lagt på seg 145 gram siden forrige uke, så da var det
akkurat godkjent (i mitt hode) mens de påpekte hele tiden at hun fulgte
sin kurve bra
Hun var blitt 60 cm lang (54 ved fødsel,
og hodetomkretsen var blitt 39,5 cm (37 ved fødsel)

Og legen hørte ingen bilyd på hjertet lenger, hoftene var bra,
ingen klumpfot, gode reflekser, synet virket bra og hun hadde flott hud =)

Og heldigvis hadde hun ikke sopp på tunga, som jeg var redd for,
for det kan de lett få når man selv går på penicilin.

På vei hjem kjørte pappa oss innom Rema 1000 og vi handla en halvtimes tid,
hun bare lå i setet sitt hun og titta rundt seg, og på bestefaren sin, hehe.

Da vi kom hjem sovnet hun etter en times tid med kos og pupp, og sov
omtrent 3 TIMER (O.O)
Jepp, jeg var helt sjokkert, det var en laaaang lur til å være midt på dagen.

Erik kom hjem seint i dag, var ikke hjemme før nærmere halv åtte =(
Så han fikk bare vært med Emily en time i dag før hun måtte finne senga si.

Det ble svineschnitzel og fløtegratinerte poteter til middag,
og det var ikke så værst faktisk ^^,


I morgen blir det rydding på dagen, og barnevakt på kvelden.
Tante Sissel skal passe Emily 3-4 timer i morgen kv
Mens vi tar en tur til Peppes Pizza på Nittedal å spise middag =)
Jeg gleeeder meg!


Har ingen bilder fra dagen... MEN
Det ble litt nettshopping i går (skummelt når man går hjemme)

og se hva jeg venter på at skal falle ned i postkassa mi!

Navnesmokker, anatomiske, jentefarger, silikon 3-36mnd
Tre navnesmokker som det står Emily på

Hvit med Princess
En smokkesnor
(fordi noen sin smokk går i gulvet heeele tiden)
Også ble de endelige invitasjonen til navnefesten bestilt

Se som slideshow

 
Men nå er jeg alt for trøtt og sliten til å blogge mere
*gjesp*

Natta

2 kommentarer:

  1. Invitasjonen var kjeeeempfin!:) Håper dere får en fin og vellykket dåp altså :)

    SvarSlett
  2. tusen takk :D

    ble veldig fornøyd selv :)
    gleder meg som en liten unge til 22.januar =p

    SvarSlett