mandag 25. oktober 2010

Endelig har vi en dato! =)



22.01.11
Emilys navnefest


Snakket med en utrolig koselig dame i dag, og har nå booka
harestua samfunnshus en hel helg for en ikke så aller værst pris
*fornøyd*

Så da kastet jeg meg like så godt over panduro.no og bestilte
det jeg trengte til å lage bordkort-smokker

og når jeg og Erik får bestemt oss for klokkeslett og den
endelige gjestelista i løpet av uka skal jeg bestille invitasjoner fra
fotoknudsen.no


Denne kanskje?
sliter litt med å bestemme meg for hva slags design
som vanlig ombestemmer jeg meg hele tiden
*bah*

Hatt en så utrolig blid Emily i dag

lille elsklingen til mamma <3

og hurra, jeg fikk time hos fotsoneterapaut på onsdag
så da håper jeg at hun snakket sant da hun sa
"det blir godt for deg å snart slippe å se jenta di ha så vondt vettu"
jeg bare... "øøh, jammen funker det for alle da?"
da sa hun at de aller fleste trengs bare en behandling,
en sjelden gang trenger de to, men ikke noe mere enn det.

Så.. jeg gleder meg - masse masse! =D

middagen i dag ble fleskepannekaker


og som vanlig måtte jeg spise et par uten flesk med
jordbærsyltetøy
*mmmmmmmmmmmm*



Tja... hva står på planen for i morgen da mon tro...
egentlig burde jeg trille men... det er så kaldt at tviler på at det skjer.
Kanskje ordne julegavene til Emilys oldreforeldre,
for de er vel de eneste vi har funnet ut av hva vi skal
kjøpe til ennå.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar