tirsdag 26. oktober 2010

tired tuesday



Er så trøtta i dag
småforkjøla og sliten

Dagen starta så koselig,
Erik fikk tid til å kose litt med Emily før han dro...
Syntes det er så trist at han må dra på jobb hver dag.
Gleder meg så sinnsykt til jula, de få feriedagene
blir ekstra deilig å ha i år, og ikke minst -
det blir vår første jul som en familie <3

Har bestilt juledrakt til Emily så vi får ordna julekort før
desember kommer, spørs hvor glad hun blir for at det er nisselue
med i den drakta, ser for meg at det muligens bare blir julekjole gitt =p

I dag ble det litt stress og mas egentlig,
måtte komme oss til gran når Erik kom hjem fordi jeg fikk
svar på bakteriprøvene og fikk vite at det var
stafylokokker i sårene mine og måtte
få fusidin salve, og den måtte hentes på apoteket.
Også var planen å kjøpe to ting jeg mangler til Eriks bursdaggave,
men dumme expert og dumme elkjøp har ingen verdensting =(
Vi fikk møte tøffeste Onkel Ip på shell da - Han har bursdag i dag
*synger gratulerer med daaaa'n!*


koser seg i bilen med den nye rangla hun
fikk av bestemor

Da vi kom hjem var snuppis trøttis (som alltid av bilkjøring)
og det ble bare litt pappakos
og et par omganger med pupp før hun tok kvelden og sovna i vugga si
men før hun sovna slang jeg sammen litt sein middag
(jada, i alt stresset ble det enkelt med en burger og pølse på esso på jaren)

JEGERGRYTE
(som er den beste typen gryte)


med stekt sopp, bacon, kjøttdeig og en dæsj rømme i



Dama på brandbu skulle på ferie i to uker hun
men det blir fotsoneterapi på Emily allikevel
i morgen på lunner klokka to

gruer meg, for det er visst ubehagelig for dem

gleder meg til dagen i morgen er over egentlig,
og ser frem til 6-ukerskontrollen på torsdag.
Har en milliard spørsmål har jeg funnet ut

Har begynt å pumpe og fryse ned måltider til vi skal
ha barnevakt på fredag
Pumpa ut 90 ml  i går og pumpa ut 100 ml idag
smart med sånne medela fryseposer!


2 kommentarer:

  1. NEEEEEII!! Jeg har jo kjøpt julekjole:/ skulle egentlig være en overraskelse men :P jaja..:P
    Masse masse lykke til i morgen :D Går nok så bra skal du se :)
    hehe godt å høre at du har forbredt litt mat til nurket til fredag :D så enkelt og greit for meg ;)

    SvarSlett
  2. =O

    Det visste jo ikke vi O.O

    Jaja, to kjoler er jo bare stas, kan ta bilder
    av henne i begge vi :D
    Var bare no Ebay greier da, billig stuff ;)

    takk for det, håper det går relativt
    smertefritt!

    haha, ja, enkelt og greit for deg -
    værre med hu som styrer med å pumpe ut denne
    melka morgen og kveld ^^,

    men det blir i allefall maaaasse mat,
    så hun skal da ikke sulte :p

    SvarSlett