søndag 24. oktober 2010

hviledagen



helt klart
søndag er hviledagen

du kan tro vi lå lenge i dag
og bare koste oss

Emily smilte og lo mere enn hun noensinne har gjort
og vi bare koste og tøysa og lo i senga i timesvis
Hun begynner å bli stor syntes jeg,
hun har så "voksent" smil og latteren hennes
minner meg om 2-årings latter
Og enda... er hun ikke to måneder engang =/

anyway...

så fikk jeg frokost på senga av Erik
før jeg fikk ta en lang og deilig dusj

slik burde alle søndager starte syntes jeg
egentlig alle dager, men det går jo ikke så klart =(


så ble det sofa og tv
siden leiligheten var strøken etter besøk i går


middagen i dag ble bare så utrolig god
at jeg vet ikke hvor jeg skal begynne engang

stekt ris


 med mais,paprika,kokt skinke,egg,squash og sopp

og denne her



Østers og vårløk saus + et par dæsjer soyasaus


siden det er helg ble det dessert også...
Vaniljeis med karamellsaus <3

snakker om søte ting...
her er dagens seriousface <3


ooog... jaggu ble det ikke kveldskos med SMASH og CHEESE DOODLES
(er det helg så er det helg...)

Denne uka blir det mest sannsynlig brandbutur med Emily til fotsoneterapi,
6-ukerskontroll, handletur og barnevakt/peppestur på meg og Erik.
Må vel skvise inn et par trilleturer også,
helst en med Ingvild og Lars-Emil kanskje =)

også har vi 3årsdag på onsdag, men den får vi ikke feiret ='(

_________________________


Må forresten bare nevne at denne drikken og disse cookisene er kjempegode



oranGINA og skogsbærdrøm <3


1 kommentar:

  1. Takk takk Gina :) nå vet jeg hva vi skal spise i morgen, så mye nye og spennende middager det blir på oss :)

    SvarSlett