lørdag 30. oktober 2010

Pølsefest! =)



I dag ble min kjære Erik 26 år
og vi hadde besøk av Emilys besteforeldre
og oldeforeldre

Heldiggrisen babe fikk kaffemaskin i bursdaggave
av foreldrene sine og søstern sin =O
(må også sies at den lager tidenes BESTE kakao, og jeg regner
med at isteen sikkert er svingod!)

naaaam, masse god kaffe
(som en ammende stakkars ikke får mye utnytte av
på en stund, men.. Kakao og iste er digg det også! :)


Snille Sissel bakte sjokoladekake for oss i går kveld
da hun var barnevakt, og snille Grethe lagde ostekake og hadde med.
Med andre ord, fryktelig lite jobb for en nybakt mamma å holde bursdagfest =p

Emily pynta seg i kjole for pappan sin, og dette er forresten
standard utrykket på bilder, blits er interessante greier ;)



Ble visst mere nettshopping på meg i går
*fnis*
Venter på en pakke fra H&M



tenk så fin hun blir i det når vi reiser rundt
på besøk i jula! <3

Også trengte hun flere strømpebukser

En fin cardigan til bilturene i vinter

Og søteste gode varme jakka som sikkert
ikke passer før i januar da, men det er bare fint =)

_______________


I går var som sagt Sissel barnevakt,
vi dro i seks tiden og var hjemme i ni tiden,
men så klart så føltes det ut som en evighet
Vi koste oss allikevel da,selv om vi tenkte på henne hele tiden

Det var bra at jeg hadde pumpa såpass mye melk
fordi jeg syndet etter alle kunstens regler

PEPSI <3

B`N`B
(her ba jeg om uten rødløk, men allikevel så var det jo
purreløk på den og den var god krydret, og i tillegg hadde jeg på
hvitløksdressing)

En superfornøyd Gina som nettopp har bestemt
seg for å spise Oreo Dream til dessert


Så... jeg måtte pumpe meg tre ganger og kaste den melka
(skikkelig surt) siden jeg hadde spist så mye hun kunne få luft av.
Hadde heldigvis plenty av morsmelk i fryseren da, men
kjipt å ikke gi henne den kosen de to måltidene i natt.

Men heldigvis, i dag har det bare vært pupp og godt er det! =)


Sissel så snill å både bake, og vaske/rydde på kjøkknet for
oss i går, så ryddinga gikk fort i dag før vi fikk besøk.

Kjæresten min fikk egg&bacon på senga og forresten,
heldige mannen <3


men..
Nå sover Emmis i vogga si, og
planen er å slenge en pai i ovnen.

Gleder meg til i morgen,
da kommer mamma og pappa, og
wera og adrian <3

MERE PØLSEFEST =D
WOHO!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar