mandag 11. oktober 2010

Effektiv dag! (men slitsom...)



Dagen hadde en vond start.
Snuppa hadde vondt i magen og det ble mye gråting, heldigvis er det mye trøst i puppen og mammakos
men ikke før pappa kom hjem slokna hun på mamman sin og sov en time

så ble det middag, erik kokkelerte og jeg fikk servert
 pita med svinekjøtt og grønnsaker.
Veldig digg!

Så var det tid for shoppingdate i gran med mamma
Dåpsgaven til Lars Emil er nå i boks, den var så herlig <3
Bursdaggaven til Ingvild er i boks, skikkelig jentegave =)
To av tre ting Erik skal få i bursdaggave er ordnet, en kjøpt og en bestilt.

Jeg fikk bestilt frisørtime, torsdag klokka 17.15 og ordnet med time hos fotograf på lørdag kl.11.00

gleder meg helt sinnsykt til fotograferinga!

bilde fra google

Betalt regninger har jeg gjort og...

Litt stolt over alt jeg har fått fiksa i dag alltså

Siden jeg begynner rolig med treningen pga keisersnittet blir det tur annahver dag denne uka,
så i morgen blir det tur igjen =)
Resten av dagen skal jeg kose meg med å fylle ut litt i "min første bok" som Emily fikk av mormoren og morfaren sin i dag! Den var så fin <3

nå koser jeg meg med en kopp ammete, gulerotkake og litt tv-glaning
siden vakra sover på meg


nybada og i pysjen sin
<3

elsker deg over alt på jord

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar