mandag 18. oktober 2010

Sweet monday


Det lønner seg ikke å se på god morgen norge
kokkedama frister meg alltid med det hun lager og i dag lagde hun
CUPCAKES

hallo! med ekte amerikans frosting, dyppa i OREOS!

Yes da, så da ble det trilletur til kiwi for å handle det jeg trengte til... cupcakes *smile*
Også henta vi pakka til Erik da, i samme slengen!
Heldig som jeg er var det noen som våkna da vi måtte stå stille i butikkkøen (bevegelse er key)
og var kjempesinna fordi hun som tok henne opp ikke ga henne pupp før hun hadde  fått betalt varene sine,
og henta pakka (det tok dritlang tid, så jeg forstår henne jo egentlig)
så heldig som jeg er har jeg fått amma på kiwi i dag
*rødme*
Noen ganger kunne jeg ønske hun bare hun spise et rundstykke når hun var sulten =p
Gleder meg til å være ferdig med ammestyret

Så, vel hjemme, sovnet hun endelig, og jeg fikk rydda og ordna litt.
Pluss pakka inn gaven til pappan hennes.

Måtte vente med bakinga til Erik kom hjem.
Enkel middag i dag, kylling og loff!
enkelt.. men bestest.
Erik påstår han kunne spist kylling hver eneste dag en uke uten å bli lei
Jeg er ikke helt der kjenner jeg, men gjerne to-tre dager i uka *nam*



Tilbake til bakingen, de ble noe helt vilt gode nemelig....
også var det veldig enkelt, til og med for en kjøkkenvimse som meg selv =/

1.Lag vanlige muffins 2.Knus en pakke oreos

3.Lag amerikans frosting
- Melis, usaltet smør, sitronsaft, vaniljeekstrakt og philadelphia ost


 4. Putt frostingen i sprøyepose og ha på muffinsene 5. Dupp i oreos

NAM NAM NAM! =)
(men... det er sånn max to i uka greie, for de er... *kremt* høyst usunne)


Jeg er så klar for å dra på kino snart,
håper noen av besteforeldrene vil sitte barnevakt om et par uker
(jeg trenger et par uker til kjenner jeg)
så vi kan dra å kose oss på kino, og kanskje spise en middag ute.
Deilig å vite at hun tar flaske, og at jeg bare kan pumpe meg -
så er det helt mulig å være borte 3-4 timer

Lurer på om det blir jobbbesøk i morgen gitt, kommer ann på formen hennes da så klart,
men regner med at det skal kunne gå bra.
Hadde vært koselig å prøvd å få det til ihvertfall.

Jeg må sortere ut noen klær i 50 (som vi aldri fikk brukt) og pakke sammen å gi til
Mona Lisa, som fikk jenta si for 8 dager siden - Thea Sofie.
Hun var bittebitteliten, 2900 et eller anna og 47 cm lang
herregud, hun er sikkert nydelig! <3

 
Jeg og Erik har bestemt oss for at navnefesten mest sannsynlig blir i januar.
Så nå er det bare å bestemme seg for lokale og ringe å bestille.
Gleder meg masse til å planlegge navnefest - det skal bli så gøy! =D



Se på søteste antrekket for dagen,
hun er jo like søt som en cupcake jo! *smelt*


2 kommentarer:

  1. mmmmm.. nå fikk jeg skikkelig lyst på cupcakes!! ;) hehe hørtes kjempe godt ut ;)
    å nok komme på besøk en dag å få det servert :D

    Hihi så søt hun var i overalen hun fikk av meg :) Hun er verdens SØTESTE!! <3 <3 <3

    Håper det ikke er lenge til vi ses igjen! :D

    SvarSlett
  2. Jaaa, den var så fin Sissel!
    Hun er helt nydelig i den <3

    Du har god smak ;)

    SvarSlett