onsdag 13. oktober 2010

Onsdag



Endelig en natt med masse søvn.
Vet ikke hvor mange timer det ble til slutt, men jeg er i allefall helt uthvilt.


Smokk er seriøst min bestevenn om dagen
med vondtene som kommer å går er smokk (eller pupp) det eneste som hjelper
men for mye pupp gjør bare at hun gulper masse, og jeg blir ulidelig sår av å være mennesklig smokk

Hun sovner bare for seg selv om hun har smokk, hvis ikke må hun ligge oppå meg eller Erik.
Og det kan hun jo som oftest, men det hender jo at hun må ligge litt for seg selv å sove, for eksempel
når vi legger henne om kvelden (men hun får være i vår seng etter at hun får pupp om natta da)


Jeg er så sjokoladesjuk om dagen!
Men er ganske sikker på at det gir henne luft i magen, så... nei. Ingen sjokoade på meg. =(



Det er lov å drømme da

....



Middagen i dag ble pølsegrateng
potetmos med et egg i neders, kokt blomkål og brokkoli over der
stekte pølsebiter og purre over der igjen og til slutt mozarella ost!






voila!




ellers er det ingenting spennende å skrive om,
i morgen blir det update om babysang-treff-ting og frisørtime!
slenge med et par bilder av snuppis i vippestolen sin, med den skumle gjennomsiktigte smokken






vakreste i verden <3

4 kommentarer:

  1. åh, det så virkeli herlig ut med den middagen.. NAMNAM!! :):)

    SvarSlett
  2. Den middag så skikkelig godt ut.. Vil ha jeg å.
    Her reagerer minsten også på sjokolade, å det gjør jo at lyst på det blir desto større, men holder meg unna vil jo ikke at lille Eirik skal få vondt i magen.
    Skikkelig kjekt å følge bloggen din

    SvarSlett
  3. Den maten så skikkelig god ut, Gina! Sånn vil jeg lage en gang - bare synd min Erik ikke liker blomkål og heller ikke er særlig glad i potetstappe :P

    - Hedda

    SvarSlett
  4. Det var skikkelig godt! =D

    Hehe, har du en sånn kresen en?
    Det har Ingvild også, stakkars min Erik, her er det jeg som er den kresne...

    Må være slitsomt å leve med oss=p

    SvarSlett