søndag 10. oktober 2010

Herlige søndag



 
Sov til elleve i dag.
Etter at emily hadde fått pupp stod erik opp med henne og jeg fikk sove et par timer til,
siden jeg hadde amma to ganger i natt.
Så våknet jeg igjen til en kosete emily som var sulten igjen, og mens vi kosa oss skikkelig i senga lagde erik egg&bacon til oss.
Beste søndagsfrokosten som finnes.

Vi rydda mens hun sov tre timer, og fikk oss en dusj begge to.
så var det tid for søndagstur i det fine høstværet



Fikk endelig satt på vognskiltet også


Da vi kom hjem slang vi oss på sofaen litt, før hun sovna på pappan sin og jeg slang sammen en pizza! =)



Kom ikke på at jeg spiste hvitløksdressing på pizzaen før det var for sent, så nå gruer jeg meg til i morgen,
for hun reagerte jo veldig på at jeg spiste hvitløk forrige lørdag =(
Uff... Håper virkelig det går ut av melka fort og at hun ikke får mye i seg...

Denne uka må jeg komme meg til helsestasjonen og veie en dag, og ta en granstur for å handle bursdaggave til Ingvild, som er 22 år på fredag.
Pluss ringe en fotograf så vi får tatt noen babybilder snart, oooog bestille en frisørtime.
Torsdag blir det visst babysanggruppe-et-eller-anna med Ingvild og Lars Emil <3
Gleder meg, håper det er skikkelig morro!

Har endelig funnet ut hva Erik skal få i bursdaggave også, men det får vente et par uker til,
for han kommer til å snoooke rundt om han vet at gaven er her et sted =p




tøffa i vogna, med badass attitude <3

1 kommentar:

  1. Så koselig en blogg Gina!!
    Jeg har lagt meg til som følger, og gleder meg til å se hvordan Emily vokser seg stor og sterk ;-)

    Ha en fortsatt flott høstdag :)

    SvarSlett