lørdag 16. oktober 2010

Photoshoot med Emmi's =)




Det skal sies at det ikke er bare-bare å fotografere en 4 uker gammel BABY
For det er jo det hun er, lille nurket vårt <3

men... Jeg tror det ble en del fine bilder, til tross mye gråt, s
å fikk vi nå trøstet litt med smokk,sukkervann og mamma/pappa-kos.
De bildene på lammeskinnet ble nok aller finest,
og muligens et par av oss tre sammen for da var hun helt rolig.

Blir i allefall fryktelig spennende å se
Skal på visningstime neste lørdag klokka 10.00

Etter en halvtime som superstjerne sloknet hun, helt gåen stakkars etter alt "styret"
Litt dårlig samvittighet som mamma, men tenker som så
at det er bilder som man virkelig setter pris på at man tok om noen år,
og når hun våknet igjen var hun blid som en sol,
så det var vel ikke traumatiserende akkurat.

Vi dro å koste oss med en skikkelig lunsj på Mosenteret,
kaffe og digge saker!



Nå derimot er det magen igjen som er vanskelig...
Dro på apoteket i dag og kjøpte Minifom,
i desperasjon vil jeg teste ut i 2-3 dager om det kan hjelpe.
Det er verdt å prøve, for jeg har rett og slett alt for vondt av magesmertene hennes.

Det ser mørkt ut for fest hos svigers, og jeg som hadde gleder meg sånn =(
men hun har hatt en lang dag allerede,
og ny biltur og masse folk står nok neppe øverst på ønskelista hennes dessverre.
Så mulig det blir en fryktelig kjedelig lørdagskveld på meg,
med Emily på skulderen og mye gråting *sukk*

Plukket opp en ny pakke ammete også, den hjelper både min og hennes mage,
pluss at den er bra for melkeproduksjonen!
Syntes den smakte drit i begynnelsen, men nå har den vokst på meg og jeg syntes den er
ganske så god, hehe.




Siden hun var så flink på fotograferinga, og som Erik sa "hun er vel for liten for å få en is",
så kjøpte vi en ny musikkleke til henne.
Hun elsker musikkleker, og hadde bare en til å lytte på om dagen,
så kjøpte jeg en hello-kitty bamse som spiller en koselig nattasang (som hun nå roer seg av)
så derfor skulle hun få en som vi kan ha med i vogna/i bilen. Sånn "på-tur-musikk"

Og det er mye DÅRLIGE musikkleker der ute, men vi fant den helt perfekte
monkey's blir den herved kalt
og den spiller fem forskjellige låter, og nesa blinker i rødt lys når den spiller de av,
pluss at den har sånn knitreleke del og biteleke del. Halen gjør den lett å feste overalt.




Så da får jeg gå å prøve å få henne til å sove litt stakkars.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar