søndag 17. oktober 2010

Hmm.. funker, funker ikke?




Usikker på om miniformen fungerer,
natta har vært veldig bra og hun virka glad og fornøyd til langt ut på ettermiddagen
men nå i kveld har det ikke vært noe særlig, mye urolig og tydlig magevondt

Uff... Jeg håper fortsatt på en bedre dag i morgen.

Monkeys er kjempe populær forresten
hun digger den rett og slett

Hun elsker å bli løftet opp i lufta og hoppe opp og ned
av både meg og pappan sin
Hun smiler og ler - det er så herlig



Jeg er så heldig som har en mann som Erik
Han rydder og vasker, og jeg trenger aldri å spørre han om å gjøre noenting
Mens jeg og Emily koste oss i dagtidlig ryddet han hele leiligheten


Jeg har nå igjen to dager igjen på penicilin,
herregud så lei jeg er bandasjer og medisiner.
Vil bare bli frisk snart, etter 6 uker med bandasjerte fingre!
har ikke engang fått bada min egen datter siden hun ble født *tåre*

Middag i dag ble chicken taco crispy ting,
og jeg hadde helt glemt hvor utrolig godt det er



Etter middagen kom Mari og Glenn på overraskelsesbesøk
Koselig! =)



Denne uka må jeg komme meg en tur til gamlejobben,
dra på helsestasjoen på torsdag, gå en trilletur med Ingvild,
printe bilder av Emily til babyboka hennes,
hente Erik sin bursdaggave på Kiwi (enda en trilletur),
få rydda inneboden...
Ja, og det er en hel masse annet jeg ikke kommer på
akkurat nå, alt jeg vet er at jeg har ørten prosjekter jeg skulle ha avslutta.

Må nesten få sendt inn bekreftelse på hva hun skal hete også, til folkeregistret, kom jeg på nå.


Emily som koser seg i meitai'en <3


brrrr - det begynner å bli skikkelig kaldt ute,
minusgrader liksom O.o
godt å være i mammaperm å ikke måtte ut i kulda halv åtte om mårran




Det beste med høsten syntes jeg er at man kan tenne  lys når det blir mørkt på kvelden
og pakke seg godt inn i et teppe på sofaen


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar