onsdag 27. oktober 2010

3 årsdag og tur til fotsoneterapi


Det lønner seg absolutt ikke å slurve med
å sette på bleie før man legger ungen sin
Da jeg amma i natt kjente jeg plutselig noe varmt
renne nedover magen min
o.O
O.o

tiss!
tiss over hele meg, lakenet, dyna
pysjen til Emily

*suuuuukk*

Så når jeg stod opp i dagtidlig
var jeg bare SÅ klarfor en dusj,
og heldigvis var Emily våken og blid og
lot seg underholde av vippestolen mens jeg dusja

Deretter ble det frokost og god morgen norge (as usual)
Før vi ordna oss for å dra til fotsoneterapi.
Skikkelig regnvær i dag, så det ble godt med ull på den lille skrotten
Pappa henta oss og lillemor var så grei å ha med å gjøre,
hun sov hele veien til Lunner og sov mens vi var på venteværelset

Fotsonedamen var utrolig allright, og vi hadde en skikkelig god tone
Emily fikk massasje på bena mens hun lå på armen min
Hun var helt rolig, tror hun koste seg litt faktisk
grynta et par ganger, men fikk lov å spise litt samtidig og da ble
hun i hvertfall fornøyd (les: lå å smilte til meg hele tiden)

Dama sa at siden hun hadde vært så fin i det siste (for det har hun)
så var det umulig å si om hun var bli bra av seg selv eller behandlingen
Så hun ville bare ta 50 kr (oh my god) men de tok visst ikke kort, og
jeg haddebare  30 kr i kontanter - og tror du ikke dama sa at det gikk bra?! O.o

Herregud - det hadde jeg aldri forestilt meg at jeg skulle betale! haha!

Da vi kom hjem sov hun, og sov... og sov... og sov.


Trøttest med de gode angora ullsokkene sine
(de er så best!)
og den deilige ullpysjen hun fikk av Ingvild og Olav
(som også er best!)

Jeg fikk 15 roser av Erik da han kom hjem <3
elsker deg

Jeg fikk også...

En skikkelig fin kåpe!


Den nye Nemiboka

Og en sølvring <3


Det virker på Emmis som om behandlingen har funka,
hun skrek og hadde skikkelig vondt i magen en liten stund i stad før
og prompa sikkert 10 ganger.
så tok vi et deilig bad (og hun var heeelt rolig) og når hun hadde fått
tørr bleie og en god ullpysj fikk hun ligge å kose med pappa
og da kom verdens leeengste promp!

Så er spent på hvordan hun er i morgen!
Og da er det jo tid for 6 ukers kontroll


Ble visst ingen middagstips i dag
(fordi vi tok verdens beste middag - nemelig takeaway pizza)
men om jeg hadde lagd middag (heh)
så hadde jeg lagd ost og skinke pai!

Butterdeig i bunnen
fylt med hva man vil egentlig!
Jeg liker best ost og skinke pai
(med litt løk,sopp,brokkoli og forskjellig i)




_____________________

Det blir kanskje pai neste uke engang,
i morgen er jeg nemelig bare sååå klar for schnitzel ting
og fløtegratinerte poteter
(ja, det er en uvanlig kombinasjon ;)

2 kommentarer:

  1. Gratulerer sååååå mye med 3 års dagen!! Krysser fingrene for at fotsoneterapien var det som skulle til for den lille snuppa di!! <3 Og de sokkene, hvor har du kjøpt dem?? Har lyst på :))) Stor klem til deg og vesla i kveld

    SvarSlett
  2. takk :D
    Ja du må kjøpe sånne, de er kjøpt på cubus, en sånn søt liten eske med et par hvite og et par rosa angora sokker!

    Fikk så utrolig mye skryt for de på helstestasjonen i dag, og snuppa er alltid akkurat passe varm på bena når hun bruker de! :D

    SvarSlett