lørdag 9. oktober 2010

Blogging - tidsfordriv og morro å se tilbake på ...

I dag er Emily 25 dager gammel og jeg fikk lyst til å opprette en ny blogg.
En blogg om dagene i mammaperm, mitt lille sjarmotroll og mitt ellers litt kjedelige liv.


Jeg blogget hver uke i svangerskapet (http://www.believinginamiracle.blogg.no/) og syntes det allerede
er kjempemorro å titte på i ettertid, bare tenk så gøy det blir å titte på om et år.

Hvor ofte det blir innlegg er litt difust, for det sier seg jo selv at med en liten på snart 1 måned
har jeg ikke hav av tid til å sitte forann PCn, det blir når hun sover noen lange lurer i såfall.

Så, introdusere meg selv litt kanskje.

Jeg heter da Gina, er 22 år gammel og bor på Harestua.
Utdannet barne-og ungdomsarbeider og regner med å jobbe i en eller annen barnehage etter mammapermen (som jeg har gjort de siste to årene).
Jeg er så heldig å ha funnet mannen i mitt liv, Erik.

Høy, mørk og dødskjekk, dype blå øyne
og eier av det snilleste smilet jeg vet om <3

Vi har vært sammen 3 år den 27.oktober (snart, med andre ord) og bodd i sammen i 2 år.
Emily var veldig planlagt og høyt ønsket da testen endelig lyste GRAVID den 4.januar 2010.


 
På svangerskapsbloggen ligger fødselshistorie og sånt,
men jeg kan jo gjenta meg selv å si at hun kom med keisersnitt den 14.september siden hun er klåfingret og dro ut proppen (vannet gikk) før termin og kroppen min ikke var klar for noen fødsel, og all igangsetting in the world ikke hjalp en døyt.

Uannsett... Hun har bare vært i livene våre i noen uker, men herregud så forelsket vi begge er <3

1 kommentar:

  1. Hei Gina! Kjempekoselig blogg, fint å følge din og Eriks hverdag med Emily. Glad i dere;-).
    Klem fra Emily's bestemor og bestefar

    SvarSlett