søndag 31. oktober 2010

Enda mere bursdagfeiring



Småkjip natt egentlig,
noen våkna plutselig hver time for å spise, så
ingen sammenhengende søvn på mamma *gjesp*

Og dumme greier med å stille klokka har ødelagt
hele rytmen vår, så vi stod jo opp kjeeempe tidlig i dag.

men solstråla hadde som vanlig det blideste mårrafjeset
så pappan hennes var vel bare glad for å stå opp med henne virket det som.



De hadde visst hatt det gøy, for da jeg stod opp fikk jeg se denne video'en

Emily som syntes lyden av potegull er veldig morsom!


I dag var egentlig første gangen Emily har fått noe ut av babygymmen,
hun koste seg masse. Sparka på lekene, hørte på musikken, så på alle fargene.
Hun lå vel nesten en time og koste seg.



Så kom mormor, morfar, tante weronicha og fetter adrian!
Så ble det pølse og kaker igjen =)
Erik fikk penger til å kjøpe seg kamerautstyr,
dimmu borgir CDn av Emily, enslade CDn av weronicha
og heroes sesong 4 i blu-ray av meg.
Også fikk han puma parfyme av meg i dagtidlig
(også fikk han ed hardy sko tidligere denne uka, fordi jeg
ikke klarte å vente med å gi han de, hehe)


Etter masse besøk var det godt med en liten dupp,
og så et deilig bad før det ble senga


Emilys andre bad med "såpe" i vannet
Er noe sånn babysåpe man kan ha i vannet fra de
er nyfødt


smiler og koser seg max i vannet

mamma skal alltid kysse på meg
*suuuukk*

Denne uka skal vi ikke gjøre noenting,
får et lite besøk av Ingvild,Olav og Lars Emil i morgenkveld da
På kaffekveldskos <3

men ellers, ingen planer...
skal nemelig til gjøvik på onsdag for å få vurdering av
fingrene mine.
Gruer meg så klart, håper så inderlig at de bare kutter meg
opp så fort som mulig, vil bare bli ferdig med hele dritten før
jula kommer, jeg vil bli friiiiiisk!


Dårlig med mattips om dagen folkens, sorry =/
Bursdagsfeiring så blir det sånn.
Kommer sterkere tilbake denne uka, kommer jo til å kjede meg
hjemme så da blir det vel noen spennende middager håper jeg =)




1 kommentar: