tirsdag 12. oktober 2010

Snufsete snuppe



Etter å ha vært oppe litt mange ganger i natt med amming og kos,
så måtte vi ligge å dra oss i senga til klokka 10.00 i dag.
Stakkars Emily var tett i nesa si i dag akkurat som i går tidlig =(

Så da ble det morsmelk i nesa med en sånn pipett greie - ikke veldig populært,
men snufsinga ble borte etter en times tid bare.
Morsmelk er effektivt gitt!


Så tok jeg meg en banan og yoghurt til frokost
(det er visst slutt på den tiden da man smurte seg en god frokost,
med varm kakao og litt grønnsaker til)
Nå må det gå fort å spise, og det må være enkelt - og helst lage minst mulig oppvask =p

Hun tok en times tid på øyet etter at vi hadde glana litt på god morgen norge,
jeg ordna meg og så ble det litt pupp før vi gjorde oss klar for trilletur i den deilige høstsola!

Var så godt å komme ut i frisk luft og vi møtte på
halve Eventyrskogen Barnehage på tur,
de stod å så på sauene og alle ville se på den lille babyen i vogna, hehe.
Møtte også to jenter jeg hadde mye kontakt med da jeg jobba på
 Harestua Skole, og vi slo av en prat.
Tenk at de gikk i 3.klasse da jeg jobba der, og nå går de i 6.klasse
Tiden flyr!



Erik kom hjem og det ble ost og skinke pai til middag 
Litt dilla på den ferdigpaien gitt - den er jo så god

Så dro han til jaren for å få farget håret og hente ringen som han fikk i pappagave av meg.
Den har nemelig blitt gravert med
Gina 27.10.07 - Emily 14.09.10


<3


Vi hadde fått en pakke fra Emilys oldemor også! =)
Elsker gaver!



Flere pysjer!

Pysj er genialt, lett å ta på og ikke minst, de har føtter =D

_____

Nå som det endelig ble kvelden og Erik kom hjem
har jeg fått 20 minutter til å fylle ut litt i
babyboka hennes







"Jeg elsker deg pappan min"

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar