søndag 13. mars 2011

Så var helga over...




Lørdag var en kjempefin dag,
vi dro tidlig til strømmen og Emily  i kjempehumør,
hun fikk ligge litt opphøyd i sportsdelen og bare lå
å koste seg hele tiden. Sjøhesten kom i posten vår
den mårran også, så den fikk være med i vogna.
Kjempestas!

*bilde kommer av missy og sjøhesten hennes*

Da vi kom hjem ryddet vi litt før "Onkel Ip" kom på besøk,
han var nemelig invitert på biff og stekte potetbåter! *nammis*
Snupp var sliten etter en lang dag og sovna kjempe tidlig,
og vi så på serier til langt på kveld.
Pluss at vi kasta innpå is med nonstop og peanøtter
(ja, jeg må begynne å trene snart, jeg vet det)


 
Jeg er et JORDBÆR *stolt*

HAHA! OG DET ÆKKE DU!!!


Hun knekker mange koder om dagen, hun har vist
lite interesse for å rulle, men nå ruller hun rundt bare på gøy.
I senga har hun skjønt at man kan ligge på magen,
og på fanget vil hun helst åle seg så hun henger oppned.
På gulvet prøver hun febrilskt å reise seg opp i sittestilling,
ikke at hun klarer det, men... hehe


Og i dag fikk hun lov til å se hvordan det var å stå
på et gulv. Hun er jo så sterk i beina at hun står med
lite hjelp av oss på fanget. Det var veldig stas og
hun gliste seg omtrent i hjæl.

glad du fortsatt verken krabber, sitter eller står jeg,
lille babyen min... som er et HALVT år i morgen (o.o)
hvor blir tiden av liksom.... hvor?



I dag var vi på babysvømming, og det var dessverre ikke populært =(
ble ikke lenge i vannet denne gangen heller, enten så er det at hun
ser meg ved kanten eller så er det at hun er redd for å måtte dykke.
Vet ikke. Vet bare at det er kjipt =(



Jeg leker for å holde meg våken etter svømminga (se trøttegliset <3 )


Så da et stykk sliten Emily fikk besøk av tante Sissel i dag,
var det nok en blanding av litt av hvert som kræsjet for henne
og hun sovnet tvert da Erik la henne. Hun var helt utslitt hun stakkars.


Sissel og Erik skravla, og jeg lagde babymat resten av kvelden



Det ble tre forskjellige middager, to med bare grønnsaker
og en med grønnsaker og kylling. Pluss et forsøk på en eplemos m/ananassmak,
bare for morro skyld.

Legger ut oppskrift og omtale på Ginas kjøkken når den er testa ut av
hovedpersonen




Håper på fint vær så vi kan trille i morgen =D

4 kommentarer:

  1. Så fin jordbær du har!!! Flink og lage babymat er du også! :)

    Nyyyyyt tiden nå framover til hun begynner og bli mer aktiv sier jeg bare!!! Mie er OVERALT!!! Hun er spesiellt glad i og spise på PC ledningen min! Så her lades det kun mens hun sover! HAHA!XD

    SvarSlett
  2. hihi, tusen takk! :D
    Ja, jeg nyter etter beste evne! :)

    hehehe, ser det for meg, Mie virker som en liten propell <3 (det tror jeg hun her har potensialet til å bli også =p)

    SvarSlett
  3. Flink supermom! Lurer på hva greia med babysvømming er sjøl ass...

    SvarSlett
  4. ja, det lurer søren meg jeg på også.. blæh =/

    SvarSlett