fredag 11. mars 2011

Da kom jeg til slutt igjennom...


til legen min på riksen

Det eneste han hadde å tilby meg var en penicilinkur,
så da må jeg nesten prøve det da

Så skulle jeg ringe på mandag om det ikke så noe bedre ut
slik at jeg eventuelt kunne komme inn igjen før torsdag.

Enn så lenge så får vel kveldene gå til grønnsåpebad og sitte
uten bandasjer så det får luft
Kan ikke gjøre det på dagen akkurat når man har en liten bebbis


crapmood.com

Humøret mitt er crap, sitter å tar teoriprøver på nettet og drikker kaffe,
Emily har sovet i snart to timer og jeg savner Erik <3


Heldigvis er det fredag, og kanskje det ligger noe i postkassa mi i dag!
Venter på tre pakker, to fra USA og en fra England, ulogisk nok
så kommer vel de fra USA først tenker jeg...


Håper på en deilig lørdag,
med verdens beste datter og verdens beste ..ehm "mann" ?

heh.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar