onsdag 9. mars 2011

nytt design





Sitter her og nyter en kopp espresso macchiato,
og syntes synd på meg selv.
Har helt sinnsykt vondt i henda, og er på min
andre smertestillende i dag... og klokka er ikke mye akkurat.

I dag er det snøstorm ute, så det ser
mørkt ut for den trilleturen jeg ønska meg
Jeg fant derfor frem teoriboka, og har bestemt
meg for å lese litt i den når Emily har duppene sine i dag.
Og siden hun er på sin første nå så bør jeg vel rydde bort PC'n og lese da.




Ja, likte du det nye designet forresten?
Jeg var så innmari lei det gamle.


4 kommentarer:

  1. Designet er kjempefin. Du er flink:-)

    SvarSlett
  2. Syns synd på deg jeg Ginamor. Du fortjener masse deilig kaffe! :) Så flink du er som leser litt teori, lurt å bruke tid på det når man har innedager. Vi har hatt barseltreff her i dag, men gikk en tur sammen i snøstormen for det.

    Fint design! Skulle ha ordet mitt også, men bah så lang tid det tar så gidder ikke :p

    SvarSlett
  3. Det er skikkelig aue =( men kanskje det blir bra nå da, må jo aldri gi opp håpet =p

    Barseltreff er koselig! =)
    Savner deg og Lars Emil <3

    jeg veit, det er ikke ofte jeg gidder å å bytte,
    too much woooork :p

    SvarSlett