fredag 25. mars 2011

Det finnes så mye fint..




 







3 kommentarer:

  1. Du ba om råd.. Europris selger billige "rotting" møbler ca 2000 da er det sofa, bord og 2 stoler(kommer i butikken om ikke lenge tenker jeg)
    Skal vise deg bilde av mine bare jeg får gjort istand ute, er så mye snø her ennå..
    Hva med en liten hylle på veggen der du kan sette en lykt og en blomst.. Store blomsterurner får du kjøpt hos europris, det er fint, å lillemor må jo ha et basseng på ene siden:)Harde plastbaseng på lekebutikken som man kan dekke til er lurt..
    La meg tenke litt så skal jeg linke butikker senere:)
    Ha en fin helg

    SvarSlett
  2. Du er super Linda! <3 Det eneste er at jeg er nødt til å begrense meg til et cafèbord og to stoler (så om du har noe tips der, så rop! :D) for det er så dårlig plass...
    Det med hylle var smart! Det skal jeg sjekke ut!
    Det blir noen nye potteplanter og et par lykter også tror jeg... Jeg tenkte at det blir skikkelig sommer og varmt så skal hun få sitte i balja si og plaske der ute ja! <3 gleder meg!

    SvarSlett
  3. og god helg til deg også snupp <3

    SvarSlett