fredag 25. mars 2011

6 mnds kontroll




I går var det sol og varmegrader,
vi skulle på 6 mnds kontroll og mormor
hadde tilbudt seg å kjøre oss både til kontroll
og på shopping etterpå

Kontrollen gikk kjempefint, og til mammas store glede hadde
Emily lagt på seg over 700 gram på EN MÅNED! =D
Så nå veier hun bittelitt over 8 kilo, og er 73 cm lang.
Legekontrollen gikk fint, og alt var mere enn bra.

På gran møtte vi på mormors søster, alltså min tante og
skravla litt  med henne, før vi stakk innom Emilys farmor
på jobben hennes. Alltid koselig å besøke bestemor,
og jaggu var hun ikke så grei at hun varmet en flaske for oss! =)

Så satte vi oss for å spise litt mat på mamma mia,
og det var en utfordring for en som aldri har prøvd å bestille
mat før nå som hun faktisk ikke kan spise alt, men det gikk da.
Litt kjipt at det ikke stod at den retten ble servert med pommes frites,
og jeg følte meg litt slem som ikke spiste noe av det, men men.

Jeg koste meg til og med sukkerfri brus, som er første gang så langt.


Det ble litt til oss, og litt mer til snupp (as usual)


mormor kjøpte en sommer-tskjorte og et skjerf,
og en helt NYDELIG strikkejakke som jeg stod å sikla på...

Så kjøpte jeg en treningshotpants (kosta bare 20 kr på salg da), en olabukse
og et par antiskli sokker.


Når vi kom hjem tok Emily en laaang dupp,
så bestemte vi oss for ta en tur å bade på roa.


klar for å dra ut i nye klær


Det hadde gått veldig bra om vannet hadde vært varmere,
for hun var mett/uthvilt og i godt humør... dessverre hjelper
ikke det når vannet var 28-29 grader =/
*brrrrr*
Det er kaldt for en liten baby


men det beste med det hele var å bli tørka, få på masse varme klær
og sitte å slappe av på fanget til bestefar etterpå.
Da koste noen seg veldig <3


I dag skal jeg rydde og vaske (ja, vaske) verandan,
for det er mitt nye prosjekt!
Gjøre det skikkelig koselig ute der nå som våren kommer.
I kveld drar Erik på TopGear, så jeg får the place to myself
(ja, for det er det jeg savner =p nææææt)






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar