søndag 6. mars 2011

God morgen!




Da var det søndag igjen, men i dag er  ikke hvilken som helst søndag,
det er nemelig...



fastelavnssøndag!!!! =D

så her blir det boller og krem i kveld ja - oh yes!



Vi (les: meg og missy) stod opp tidlig i dag, rundt åtte
og la oss på gulvet for å leke litt.
Etterhvert ble det tid for frokost, og da måtte vi jo teste ut den
nye smekka da

og vi gir den 4 av 5 hjerter!


- lett å ta på
- vanskelig for Emily å leke med (som hun gjør med andre smekker)
- samlet opp en del grøt
-lett å ta av
- et skyll under vasken så klar til å brukes igjen

Det eneste minuset som gjør at den ikke får toppkarakter er
vel at selv om hun ble betydelig mindre våt/møkkete, så
ble hun litt allikevel, men det er kanskje (?) umulig å unngå.




leker og koser seg


I dag er det babysvømming, men jeg er så innmari usikker på
om jeg orker, gråt omtrent da jeg tok på meg sokker i dag fordi
jeg har så vondt i benet, så blir helt kvalm av tanken på å gå i sko =S

Eventuelt får Erik dra alene, for syntes ikke at hun skal
gå glipp av svømminga bare fordi jeg har vondt =(

Skal forresten på sykehuset i morgen,
så hvis det blir stille her en stund så vet dere hvorfor.


nei, jeg får vel pakke litt svømmetøy jeg da
mens Emmis sover sin første dupp, og kanskje
vaske litt flasker.

Ha en fin søndag folkens, kos dere med boller og krem!!


klem Gina



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar