torsdag 10. mars 2011

Glattkjøring i dag....




og jeg fikk skryt =D
det trengte jeg virkelig så CRAP som bykjøringa gikk
forrige gang

Så da blir det langkjøring om tre uker ca,
må først bli frisk i foten min før jeg kan kjøre,
også skal vi ha en enkeltime for å terpe på
kjøring i kryss, plassering og rattbruk.


æsj, lappen virker så innmari langt unna...
så jeg prøver å være flink til å lese teori da,
sånn at jeg kan ta den i løpet av mars, for da
virker den kanskje ikke så langt unna allikevel?


Svigermor satt barnevakt i dag da, og det virket
som de hadde kost seg masse!
Det er godt for mammahjerte å se =)


Jeg har sovet av meg en kjip hodepine, Emily har
bada og tok natta litt tidligere i dag, så nå skal
vi kose oss med en pizza og se på Community!



Gleder meg til en deilig hjemmedag i morgen, så til
lørdag med shoppingtur og besøk av Emily sin onkel på
kvelden! Biff, biff, biff - inget over, intet ved siden av!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar