tirsdag 8. mars 2011

Nye sko!!


Jeg klarer ikke å få på meg støvlettene mine lenger
på grunn av noen vonde tær =(

så snille Erik'en min dro ut for å kjøpe sko til meg

det måtte være noen store og komfertable sko,
og gjerne gode og varme siden det sikkert er kaldt ute
en god stund til (les: i Norge blir det aldri varmt uannsett)

det var type uggs sko jeg hadde lyst på, enda jeg ikke syntes
det er spesielt pent å se akkurat.
Ja, og det er jo dessuten svindyrt! o.O

så fant ut at det er noe som het bearpaws som ligner uggs,
men er billigere - og allikevel god kvalitet

det fant han ikke, men han fant disse



som kostet 1499,-

MEN som var siste paret på et 70% salg og derfor ble mine for kun

450,-



og det er ekte saueskinn da, så superdigg,
men jeg kan ikke la være å tenke på den stakkars sauen allikevel ='(


anyways, jeg er bare glad jeg kan gå trilletur igjen,
og dra på butikken - og ikke minst kjøre bil

som minner meg på at jeg skal ha glattkjøring på torsdag,
og har bestemt meg for å bare gjøre det selv om jeg har
tre nyopererte fingre som er dritvonde.

Ja, jeg er sta.


5 kommentarer:

  1. Fine sko:-)

    Da kommer jeg på torsdag, gleder meg;-)

    SvarSlett
  2. takk. Sees på torsdag ja :)

    SvarSlett
  3. De var kjempefine! Her har jeg to par UGGs, og et par UGGs tøfler. Det er det eneste jeg bruker på vinteren. Spiller jo egentlig ingen rolle hvilket merke det er, så lenge det er saueskinn. Sau er sau!! Og det er skikkelig deilig og varmt. Men FY så glatte! Hvertfall UGGs!

    SvarSlett
  4. takk!! :D Jeg gleder meg til å teste de ut, forhåpentligvis så fortsetter det å smelte såpass her nå at bakken ikke er bare is lenger, så jeg overlever trilleturene også (les: ikke går på trynet på glattisen) hihi ^^,

    SvarSlett
  5. Fine vintersko, jeg er sikker på at du holder varmen med disse. Og Gina jeg er sikker på at akkurat denne sauen var sikkert veldig gammel og hadde levd et langt og godt liv før den sovnet stille inn og nå gjør nytte for seg på denne måten. Det velger i allefall jeg å tro :o))

    SvarSlett