onsdag 2. mars 2011

mormor




I dag kom Emilys mormor på besøk til oss
Vi spiste gulrotkake, drakk kaffe og strikka

HEI MORMOR!!!! =D


Mamma er overbevist om at Emily begynner å
krabbe snart, jeg derimot forteller meg selv at det
er lenge til det skjer!

Jeg måtte bare gi opp å gi henne middag i dag,
hun bare kniper igjen... Så da skar jeg en potet
i terninger og tok fem blomkålbuketter og kokte det i en kjele.
Moste det med blender og tok i en spisesje usaltet smør

Det gikk ned i hvertfall.
Lille luringen min, for hver gang det kom
en skje med sviskemos da gaper hun bare hun ser
at det er på skjea, mens når hun ser at det er middag
da må jeg holde den foran munnen før hun så vidt
det er gidder å åpne opp.

Spise selv da, er ihvertfall alltid stas!


Etter middag tok Erik med Emily ut,
for å handle litt, og hente to pakker på kiwi.
Jeg har fått stellebagen min, får vel teste den  ut i morgen,
for da blir det trilletur!
Nå har vi stengt oss inne alt for lenge,
og været er jo bare supersweet om dagen






2 kommentarer:

  1. Gulrotkake, kaffe OG strikking?! Gawd, jeg skulle ønske jeg var Emilys mormor i dag... ;)

    Lars Emil begynte å åle seg fremover når han var akkurat 6mnd, så det nærmer seg nå Gina! (Ja, han kom seg fremover, han har aldri ålet seg bakover merkelig nok... De sier jo at de er sterkere i armene enn i føttene, men men de er jo forskjellige)

    SvarSlett
  2. Set var ferdigkjøpt gulrotkake, heh.
    Så, trenger ikke være misunnelig på den i hvertfall, da din er to milliarder bedre enn den var ;)

    Men Lars Emil er jo en skikkelig sterkebebbis! =D og jeg mener å ha lest at jenter ofte er litt treigere med sånt (?)

    ja, nei, hun kommer seg noen cm fremover, hun kan i hvertfall vente en stund til, fortsatt 2 uker til hun er 6 mnd <3 peewh, to uker med å være bittelille bebbis før hun er et halvt år... sukk.

    SvarSlett