tirsdag 29. mars 2011

på bursdag hos mormor =)



 


I dag begynte jeg på soverommet,
men så klart så skjedde både det ene og det andre
så jeg fikk ikke blitt ferdig.
Kjipt... så da har jeg en jobb foran meg i morgen *blæh*


Må dele noe morsomt, Emily var så innmari utålmodig på
stellebordet (les: vrei seg rundt som en liten ål og klaga høyt)
så jeg bare tok det nærmeste jeg fant og ga henne

og det var da en termometersmokk.

og du kan tro den var populær, rett inn i munn og
der ble den... i flere timer O.O

hehe... herregud, søta.



lille dramaqueen <3 med sin nye favorittsmokk?
gawd, I hope not

Når pappa kom hjem hadde han med en pakke...
HURRA, hemmeligvenngaven vår!! =D
solbriller, mummitrollet siklesmekke, to nye smokker og en
sånn smekke med armer! Nice! =)


Så dro vi til mormor på bursdag,
kaffe og kaker, og tanter på besøk som alltid.
Kjempekoselig, og snupp var eksemplarisk helt til hun
ble overtrøtt delux så vi reiste hjem, ikke så alt for seint.




Lille frøken selvstendig skal drikke av mammas glass
hele tiden

det er beste i verden er å gjøre alt selv <3







2 kommentarer:

  1. Haha, konge med ny favorittsmokk! Kom igjeeeen :)

    Forresten, jeg kjøpte to sånne armesmekker til lillekjeks, men Olav bruker dem ikke :( Sier at det ser ut som en tvangstrøye... Tufs.

    Lars Emil blir så forbanna om jeg tar vekk glasset når han får lov å drikke av "voksen-glass". Men er søtt da, når de er så ivrige på alt vi gjør :)

    SvarSlett
  2. hehe, I knooow ^^,

    De er jo kjempekjekke, de er visst skikkelig billige på princess så jeg skal dit å kjøpe et par til. Greit å i allefall ha 3 stykker.

    Ja, du ser at blikket dems sier "sånn vil jeg også gjøre mamma!" Hun blir ikke særig blid når jeg tar det bort heller, men det er ikke til å stikke under en stol at gulvet blir en stor vanndam om hun får lov mere enn et halvt minutt :p

    SvarSlett