fredag 11. mars 2011

diclocil


En tablett fire ganger daglig,
tas en time før mat eller to timer etter

vanligste bivirkningene er
kvalme, magebesvær, gassdannelse og diarè!



oyda, så morro det hørtes ut da! O.o

Mamma kom på besøk til oss i dag, med en bukett
roser og en boks med påskeegg til meg <3
Og penicilinen da, pluss bandasjer.

Så spiste vi like så godt middag sammen,
Erik slang sammen Crispy Chicken (åh, det er så digg) til oss.
Emily var overtrøtt og hylgråt hvis andre enn jeg holdt henne,
det var ikke noe særlig =(
Tårene spruta!

Virker som hun har litt seprasjonsangst om dagen,
hun har liksom begynt å kaste seg rundt og holde godt
rundt halsen min og sånn, og vil gjerne bare sitte på fanget og ligge
inntil meg i senga... Hun har ikke vært sånn før, så det vel bare en fase.

Vi fikk denne i posten i dag
sassy vibrating teether

biteleke som skal gi svak virbasjon når du biter,
som blant annet lærer barnet dette med "når jeg gjør sånn - så skjer dette"
cause and effect pedagogisk greier... anyways
Vi ble litt skuffa, fordi den vibrer når jeg biter på den (jeg som har
kjeften full av tenner og kan bite hardt) men ikke når hun biter,som
liksom er sånn kosebiting.. Den burde ha vært mye mere følsom!

men den er allikevel fin fordi det kjølevæske i den, det er
kuler som lager lyd, den er myk og alt er i forskjellige
former og størrelser og klare farger, lett å holde - ja, osv. osv.

I morgen blir drar vi tidlig avgårde for å handle,
jeg må jo finne noe til min hemmelige venn blant annet =D

kunne ønske det ikke var SÅ lenge til lønning som det er, men...

1 kommentar:

  1. Hei! Hvordan fikk du til dette med tabelettene og mat? Ble ikke det skikkelig stress?

    SvarSlett