lørdag 5. mars 2011

kameraet mitt har vært hjemme i dag



og det har ikke jeg, så da blir det litt andre typer bilder



Vi dro avsted til gran tidlig i dag, før tolv faktisk og henta
både RIMIpakka og Liberopakka.
Erik ble skuffa over innholdet, mens jeg syntes det var masse fint i begge.


Emily har vært en solstråle i hele dag! =)
Satt på armen da vi var på Gran og lo seg gjennom hele handleturen,
og da vi var hos farmor var hun like blid hele tiden og lekte med tante Wera.
Farmor fikk både kose og tøyse med henne, ikke værst =p
Til og med i bilen har ungen vært smørblid, bare satt å lo og snakka baki der
hele tiden, i mellom duppene.

Etter handlinga lagde vi taco når vi kom hjem, litt tidligere lørdagsmiddag for once,
siden Erik skulle på kino i kveld.



Mamma hjalp meg med å bytte tråd på strikketøyet siden jeg er FERDIG med
det ene nøstet!! woho!! (døh, jeg tar de seierene jeg kan få, det teppet er møkkstort)
så nå ser et nytt kjempestort nøste stygt på meg igjen... sukk.

Men jeg er jo alene hele kvelden, så skal vel kunne presse inn et par timer strikking.



Denne kom i posten i dag, all the way from the usa.
Vi har hittil bare brukt tøysmekker så tenkte jeg kunne teste ut
en sånn plastikksmekke, ikke at vi rakk det i dag, men kan teste
det i morgen i hvertfall. Den virket veldig myk og fin da.



Da vi allikevel skulle til Jaren så tok vi med kaffemaskinen (som døde)
og jaggu fikk vi ikke med en ny med en gang, easy peasy.
Deilig, så da blir det KAFFE på mamma igjen om morgenen.
Ikke at det store behovet er der for tiden så godt som Emily sover om natta nå.
Herlig!

 
 og siden det er lørdag og jeg er helt alene
så trøster jeg meg med denne


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar