torsdag 7. april 2011

vårgarderoben

Det slår meg ofte at datteren min rett og slett er
MYE bedre kledd enn meg

men nå som våren kommer (og noen kilo til er borte) så
skal jeg og prøve å kle meg litt bedre, rett og slett invistere i
en ny garderobe.

Jeg har ryddet mye i klærne hennes i det siste, for det var så
utrolig mye som var for lite. Så nå er bruker hun str 80, men begrenser meg
for tror 86 kommer i løpet av sommeren en gang.

Men litt vårklær må hun ha da, så da denne pakken kom i posten
i dag ble i allefall jeg veldig fornøyd =D


(jeg er så dårlig på å ta bilde av klær *grums*)

 
og hver ting kostet under 80 kr, salg på nameit vettu <3

Spesielt den olakjolen/lange skjorta er georgus!
og genserene er i sånn deeeeilig tynt stoff,
perfekt for varmere dager!



ellers så har jeg hatt langkjøring i dag,
dro fra de to kjæreste jeg har klokka 09.00 og var hjemme rundt 13.00

Det var helt fantastisk vær å ha langkjøring i, vi bare koste oss i sola
og skravla hele veien. Skikkelig deilig tur rett og slett.
Og jeg lærte masse av alle forbikjøringene og
hundreogørten rundkjøringer og kryss, det kommer seg ;)

Så i helga skal jeg være flink å lese, og pappa har lovet
meg en tur til hønefoss til uka for å gi teoriprøva et forsøk.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar