torsdag 21. april 2011

påske



Endelig er påsken her, og det beste er jo så klart å ha Erik hjemme.
Hver dag er jo "fridag" når man er i mammaperm
(det skal sies at det sjelden føles som ferie ;)

Jeg fikk i allefall sove en time ekstra i dag, og når jeg stod opp kledde
jeg på meg og missy, og trilla ned til barnehagen for å leke.
Naboen skulle møte noen venninner og barna deres der, så da lurte hun
på om jeg kunne stikke ned også.

Så etter en halvannen time sosialisering, og en som storkoste seg i sandkassa
(ja, på et teppe da, men det ble litt smaksprøve på sand allikevel tror jeg)
så måtte vi nesten dra hjem igjen siden vi venta besøk i tolvtida.


Så kom Mette, Vidar og Camilla på besøk =)
Alltid koselig, og skravla går!

Vi fikk en NYDELIG orkide


Jeg elsker å få blomster, for det er sjeldent noe jeg "tar meg råd" til å kjøpe selv


Og Emily fikk også gave, nemelig noe vi har tenkt på å kjøpe
en stund, men ikke funnet noe vi har likt - en leketelefon!

Den var mildt sagt populær fra første øyekast
og mamma digger den også fordi den -
a) Har lav og fin lyd, hører den knapt og
b) Hun nå får ha sin telefon i fred

win-win

Etter besøk, kaffe og kaker, så ringte jeg pappa for
å høre om vi kunne låne noen strikkegensere til i morgen,
for vi skal jo på HYTTA =D
og da spurte de så pent om vi ville komme på middag så da
dro vi til roa og fikk lam, grønnsaker, poteter og saus =)

og mamma er så snill at hun sørget for ha brokkoli til meg,
og lagde sjysaus med tyrkisk yoghurt og seterrømme *kose seg*

____

Nå er det kjærestetid i sofaen, og påskestemning


Gule tulipaner, påskelys, servietter og en veldig tøff lubben kylling
- det ble påskepynten i år =p


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar