torsdag 14. april 2011

Det har vært en...



lang dag for både meg og Emily
(som forresten er 7 måneder i dag =D)

Jeg kjørte saaben sammen med mamma til Gran,
så handla vi et par timer og på vei hjem plukket vi opp
Camilla. Så ble det et mislykka forsøk på å lage lavkarbo
pannekaker til oss alle tre, men endte opp med å lage med
hvetemel til de og så måtte jeg spise den kjipe eggepannekaka
mi selv, det skal sies at jeg ikke fulgte oppskrift så
jeg har meg selv å takke.

Siden vi var i skravlehumør så sendte jeg Erik til bestekompisen sin,
så han skulle slippe å bli ør i huet, og det virket ikke som han
ble noe særlig lei seg av den grunn.

Emily elska Petra (som jeg hadde regna med) og lot seg
vaske i ansiktet, i øret, i håret, på henda og beina.
Smilte fra øret til øret hver gang hun fikk øyet på henne vettu.
Mulig vi må skaffe oss hund en  gang frem i tida, det virker som
lillemor elsker alle slags hunder


Jeg har lett en stund etter det perfekte teppet til Emily,
nå som det er vår så er det fint med et deilig bomullsteppe
å ha i vogna, og jaggu fant jeg ikke et i dag



Det er svæææært, og kostet bare 149,-


I morgen blir det Lillehammer tur,
så jeg må nok ta tidlig kvelden i dag skal jeg orke å
stå opp tidlig og pakke alt for en hel dag borte


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar