lørdag 16. april 2011

IKEA



I går var jeg og Ingvild på Lillehammertur, så
det ble tidlig kvelden på en helt utslitt mamma...
tror jeg var i seng før klokka ble ti jeg. heh

Så heldig som jeg var fikk jeg ligge lenge i dagtidlig også,
og stod ikke opp før klokka ti.
Lagde egg og bacon til frokost og fikk til slutt et ja på
dra til IKEA å finne kommode! =)


ASPELUND Kommode med 3 skuffer hvit Bredde: 88 cm Dybde: 44 cm Høyde: 110 cm
Det ble etter mye om og men denne her, som matcher nattbordene våre og
har en liten skuff inni den øverste faktisk, fancy greier.
Det tok så klart hundre år å skru den sammen, så i morgen blir oppgaven å
finne ut hva som skal oppbevares der i stedet for å i de overfylte klesskapene våre.



Det ble så klart litt på frøkna i vogna også, som oppførte seg så fint

MULA Ringpyramide flerfarget Diameter: 13 cm Høyde: 20 cm
Hennes første treleke (om man ser bort i fra en liten rangle da)




VITAMINER HJÄRTA Teppe rosa Lengde: 64 cm Bredde: 67 cm Luggtetthet: 205 g/m² Maks. lugghøyde: 3 mm
og et søtt lite gulvteppe å ha på rommet sitt.

Vi har slitt en del med å få det mørkt nok på rommet hennes nå som
det er såpass lyst ute, så vi fant et veldig tykt svart teppe som jeg hang opp i
stad innenfor gardinene med tegnestifter, og vips - bekkmørkt! *stolt*

Og til slutt så er fant vi plastglass og plastboller, siden jeg synes det
er så fælt å høre henne gnisse tenna mot glass (hun skal jo alltid drikke av
vannglasset mitt) og fordi jeg syntes jeg alltid er i mangel av en bolle til
å gi henne frukt/grønnsaker/middag/grøt o.l. i.


KALAS Plastkrus flere farger Volum: 20 cl Antall i pakken: 6 stk.  KALAS Skål flere farger Diameter: 11 cm Antall i pakken: 6 stk.
Lett å pakke med seg også når man skal ut i verden =)




Middagen i dag HIMMELSK, wok med svinekjøtt og sesamolje (lukter kinamat) og
jukserik (raspet blomkål stekt i smør med en god del salt)

Det var helt utrolig deilig!

I morgen blir det søndagsomelett med purre, løk, tomater og grønn paprika tror jeg
Også er det babysvømming uttpå dagen

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar