onsdag 13. april 2011

Bestått!




Pappa kjørte meg og missy til trafikkstasjonen i dag,
og en veldig hyggelig dame veiledet meg inn på teorirommet.
Jeg fikk til og med lov å ha med brusen min *hihi*

Overbevist om at jeg kom til å stryke klikket jeg på avslutt og
vips så stod det at prøven var bestått på skjermen!
Og jeg utbrøt, litt vel høyt kanskje med tanke på det skal
være stille der inne, "åh! Jeg klarte det!"

(Jeg er totalt dora addict nå som jeg går hjemme med lillesnupp,
og det blir en del "du klarte det, du klarte det, du  klarte det - HURRA" til Emily)

Med et kjempesmil trippet jeg ut til bilen og fant pappa og en blid unge! =)
Så da satte vi nesa mot harestua igjen, og jeg gikk en liten trilletur i det fine været
(siden hun uannsett var i vogna og påkledd)

Vi bestemte oss for å grille grillspyd og jeg lagde de klare og en hjemmelaget tzatziki
(tyrkisk yoghurt fra rema 1000, en revet agurk, hvitløk, salt,pepper og litt sitronsaft)





Og det var så svalt ute at jeg tok med Emily så hun fikk se på oss grille =p
Litt frisk luft er dessuten deilig når det snart var leggetid.


Jeg gleder meg få utrolig til en hel sommer med grilling, fisking, båt, parker i Oslo,
grønt gress, is, solbriller, trilleturer, lekeplasser, sand i skoen, marihøne på låret, bading...
Ja, alt som kommer med sommeren

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar