mandag 18. april 2011

mormor og tante



kom innom oss i dag, omtrent samtidig og faktisk =)

Mormor hadde med en kjole hun har strikket til Emily



Nydelig sommerkjole <3



Frk.blidnos ville både leke og kose med tante, til og med bli mata,
det er enda godt hun får gjort annet med tantene sine enn å bare
gulpe de ned...
kveldsgrøt med tante


 
Snakker om gulp, jeg begynner virkelig å bli lei.
Det var en periode forrige uke hvor hun nesten ikke gulpa på to dager
og jeg trodde virkelig det hadde begynt å roe seg, men så ble det like ille
igjen og nå er det om mulig værre enn det har vært på lenge...

bare de som har hatt skikkelig gulpeunger skjønner hvordan det er å konstant
tørke/skifte klær/vaske gulv og leker, og ikke minst
konstant gå rundt å lukte gulp selv - og værst av alt få gulp i håret
-.-


Så var det tid for middag...


pizza med kjøttdeig,sopp og løk - nammenam
og så klart hjemmelaget rømmedressing


I går gjorde jeg et forsøk på å bake litt...

Rundstykker
og det var utrolig digg når de var ferske!

lessa på med salami og majones, jarlsberg og skinkeost..

men i dagtidlig smakte de mye mere soyamel
(og de som har smakt soyamel vet at smaken er til å brekke seg av)
så da må jeg nok teste ut mandelmel snart og håpe at jeg ikke reagerer


kveldskos - seterrømme og jarlsberg chips med grillkrydder

Og i kveld eeeeer deeeeet

dansken og finger'n =D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar